י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השחרית שאחרי: "בזכות האמונה נתגבר"

יממה לאחר הטבח שנערך בבית הכנסת 'בני תורה' בשכונת הר-נוף בירושלים - שבו אליו המתפללים לתפילת שחרית • וגם בנט

בנט צילום: פלאש 90
בנט צילום: פלאש 90

אתמול בשעה 7:00 בבוקר התפללו במקום הזה ארבעה מחבריהם הי"ד, היום הם שבו לתפילה.

יממה לאחר ששני מרצחים ערכו טבח במתפללים והרגו חמישה מהם וכן שוטר שניסה להגן עליהם, השבו עשרות המתפללים לבית הכנסת "בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים

בכניסה אליו הוצבו מאבטחים בעקבות אירועי אתמול.

בכניסה לבית הכנסת הבוקר כבר היה ניתן לראות עשרות מתפללים נכנסים להתפלל כהרגלם אך עם עצבות על פניהם, כאשר לצד מודעות האבל ניצב גם מאבטח בכניסה.

יעקב הורוביץ, אחד המתפללים שהגיע הבוקר אמר ל'בחדרי חרדים': "משפחתי גרה כאן לא הרחק, אף שבדרך כלל אני מתפלל במקום אחר, באתי הבוקר כדי לחזק את המניין. ואמשיך להגיע. לא קל, קשה לעכל את מה שקרה, אבל אנו נמשיך להגיע ולהתפלל כאן, ובזכות האמונה נתגבר".

מי שגם הופיע לתפילה היה שר הכלכלה נפתלי בנט יו"ר הבית היהודי, שהגיע בשעת בוקר מוקדמת מביתו ברעננה כשהוא עטור טלית ותפילין. הוא התפלל במקום תפילת שחרית.

אמש, התראיין בנט לרשת BBC הבריטית, בעקבות הפיגוע והציג תמונה מזירת הפיגוע מול מחאות המראיינת דרשה ממנו להסיר את התמונה "אנחנו לא רוצים לראות את זה" אמרה לו.

הנרצחים בפיגוע אתמול הם רבי משה טברסקי הי"ד יליד ארצות הברית בן 59, רבי אריה קופינסקי הי"ד בן 43, רבי אברהם שמואל גולדברג הי"ד בן 68, אב לשישה ורבי קלמן לוין הי"ד , בן 50, ולו תשעה ילדים. כך גם נרצח רס"מ זידאן סייף, שוטר תנועה שהגיע לסייע אך ננהרג בקרב יריות עם המחבלים.

הלוויותיהם של הארבעה נערכו אתמול בהשתתפות אלפים. היום תיערך הלוויתו של סייף.
טבח הר נוף שחרית תפילה בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד