כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
היבואנית הודיעה על ריקול

מעל 600 רכבי יונדאי למוסך: החלונות לא ננעלים

יונדאי מזמנת למוסכיה רכבי יונדאי טוסון משנת 2023 לריקול, כך מודיעה היבואנית. "רכבים מסוימים עלולים להיתקל בחוסר תפקוד של מנגנון נגד נעילת חלונות חשמליים בדלתות האחוריות במהלך פעולתו"

מעל 600 רכבי יונדאי למוסך: החלונות לא ננעלים
יונדאי טוסון צילום: יונדאי

כלמוביל, יבואנית יונדאי מזמנת למוסכיה 659 רכבי יונדאי טוסון משנת 2023 לריקול, כך מודיעה היבואנית. ריקול הוא הליך שבמסגרתו יצרן רכב מגלה שמכוניות מתוצרתו נוסעת פרק זמן מסוים על הכביש ובפרק הזמן הזה התגלו בה כשלים, החל בברגים שמתרופפים וכלה בבעיות מנוע.

הסיבה מדוע יצרן הרכב לא יכול לגלות את הכשלים האלה כבר כשהמכונית חדשה ובמפעל היא שבמדינות שונות ובאזורים שונים בעולם שוררים תנאים שונים, כלומר במפעל של יצרן הרכב אי אפשר באמת לדמות מצב שבו מכונית מדגם מסוים נוסעת שנה במדינה מדברית, או אפילו שלוש שנים במדינה קפואה – ולכן רק אחרי כמה חודשים או אחרי כמה שנים מגלים הלקוחות שיש בעיה, מיידעים את הרשויות או את יצרן הרכב - וזה יוזם את הריקול.

לפי הודעתה של כלמוביל יבואנית יונדאי: "רכבים מסוימים עלולים להיתקל בחוסר תפקוד של מנגנון נגד נעילת חלונות חשמליים בדלתות האחוריות במהלך פעולתו". המשמעות היא שברכבים האלה יש מנגנון שהתפקיד שלו הוא לנעול את ההפעלה של חלונות החשמל למקרה שילדים יושבים במושב האחורי, אבל המנגנון הזה עלול לפתח תקלה.

לפי היבואנית :"הלקוחות הרלוונטיים יקבלו מכתבי זימון לביקור במרכזי השירות המורשים מטעם יונדאי לביצוע טיפול בהתאם להוראות יצרן הרכב".

עוד מודיעה היבואנית שהזמן משוער למשך העבודה לביצוע החלפת המנוע החשמלי האחורי לחלונות ימין ושמאל, הנו כשעה רשימת מרכזי השירות של החברה. ביצוע הריקול הוא ללא תשלום מצד בעל הרכב.

 

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד