כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
זעם על העירייה

בני ברק: בשל דוחות ועיקול החשבון, הגניזה נערמת ברחובות

עובדי החברה שאמונים על פנוי הגניזה בבני ברק זעמו על העירייה שלדבריהם לא רק שאינה מסייעת להם, אלא אף מצרה את צעדיהם ומטילה דוחות חנייה על רכבי האיסוף הם איימו כי הגניזה לא תפונה כל עוד לא תוסר החרפה. העירייה בתגובה: "הנושא סודר ושגרת העבודה חודשה"

בני ברק: בשל דוחות ועיקול החשבון, הגניזה נערמת ברחובות
הגניזה ברחובות העיר צילום: אבי נזרי

חברת "גניזת קודש מרכזית" מטפלת מזה כ-40 שנה בגניזה בבני ברק כמו בשאר ערי ישראל. אך לטענת העובדים עיריית בני ברק לא רק שאינה מסייעת להם בעבודתם כפי שנעשה ע"י הרשויות ברחבי הארץ, אלא היא אף מתנכלת למפעל הגניזה. עובדי הגניזה טוענים ל'בחדרי חרדים' כי המשאיות עמם הם מפנים את מתקני הגניזה מקבלים דוחות חניה, כולל משאיות פינוי הגניזה בעת פינוי המתקנים.

לטענת החברה, הדוחות אינם מבוטלים ע"י העירייה כפי שהיה נהוג על ידי ראשי העיר לדורותיהם, לרבות בתקופת הוועדה הקרואה. לאחרונה אף הוטל עיקול על חשבון הגניזה ונלקחו כספי הגניזה ע"י העירייה.

לדברי מנהל הגניזה, "לא יתכן כי בני ברק היא העיר היחידה בארץ שלא רק שהעירייה אינה מסייעת אלא אף מפריעה וצריך לשלם לה על פינוי הגניזה". לדבריהם, הגניזה לא תפונה כל עוד לא תוסר החרפה.

תושבי העיר לא נותרו אדישים למראה הגניזה שעולה על גדותיה, מתגוללת ברחובות ואינה מטופלת, ופנו בתלונות אל העירייה בנוגע למפגע התברואתי. מהעירייה נמסר ל'בחדרי חרדים' כי "הנושא סודר מול גניזת קודש מרכזית ושגרת העבודה חודשה".

 

בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד