כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ויליאמסבורג: בן 15 תקף חרדי חולה מישראל - ונעצר

ביום שני הותקף תייר חרדי חולה סרטן ברציף בברוקלין, היום נעצר אחד התוקפים והסביר: "הוא הסתכל עלי והתעצבנתי"

המותקף עם מתנדב 'השומרים'
המותקף עם מתנדב 'השומרים'

השבוע ביום שני, הותקף יהודי ישראלי ברציף הרכבת התחתית בוויליאמסבורג שבברוקלין, הבוקר (רביעי) כוח משטרת ניו יורק עצר את אחד החשודים בתקיפה.

התייר הישראלי, בן 53, עמד בברודווי - תחנת רכבת מרסי בוויליאמסבורג בשעה 3:45 בלילה לערך, כאשר שלושה צעירים התקרבו אליו מאחור והתחילו לתקוף אותו. הוא נחבל קשות, אך למרות זאת סירב להתפנות לבית החולים.

התקיפה הברוטאלית התנהלה לנגד עיניהם של עשרות נוסעים לא יהודיים שהמתינו על הרציף וראו את המתרחש. אדם מבוגר שצפה במתרחש וניסה לעזור ליהודי החרדי הוכה אף הוא, וכן עובד תחנת הרכבת שניסה להתערב.

הבוקר (רביעי) נעצר נער בן 15, אשר חשוד כי ארגן את התקיפה יחד עם שניים מחבריו. כוח המשימה לפשעי שנאה עדיין מחפשים אחר שני התוקפים האחרים. שמו של הצעיר נאסר לפרסום בשל גילו הצעיר. והמשטרה מתכוננת לעצור את שני שותפיו לפשע באמצעות סרט האבטחה שתיעד את האירוע.

החשוד, הודה בחקירתו כי הוא תקף וירק על היהודי החרדי. "הוא הסתכל עליי, כל כך התעצבנתי ותקפתי אותו", סיפר החשוד לבלשים עם מעצרו. הנער מואשם בתקיפת חולה סרטן על רקע פשע שנאה, והוא שוחרר על תנאי באחריות אימו.

חבר המועצה סטיבן לוין, המייצג את המחוז שבו אירע הפיגוע, סיפר לאתר JP: "אני מודה מאוד למשטרת ניו יורק וכוח פשעי שנאה על ביצוע חקירה מהירה ויסודית, שכתוצאה מפעולותיהם נעצר הבוקר החשוד המרכזי".

"תקיפה זו הייתה מחרידה ומטרידה, זה מטריד עוד יותר שהאדם שנעצר הוא כל כך צעיר", אמר לוין.
תקיפה יהודי תייר ויליאמסבורג חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד