י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כוויות בפלג גופה העליון

פעוטה חרדית נכוותה מקפה רותח ופונתה לבית החולים

פעוטה חרדית בת שנתיים פונתה הערב לבית החולים שניידר בפתח תקווה כשמצבה בינוני לאחר שנכוותה בפלג גופו העליון מקפה רותח שנשפך עליה

פעוטה חרדית נכוותה מקפה רותח ופונתה לבית החולים
מים רותחים צילום: פיקסביי

פעוטה כבת שנתיים נכוותה מקפה רותח בביתה בעיר אלעד ופונתה לבית חולים במצב בינוני.

כונני ארגון הצלה הוזעקו לבית באלעד בעקבות דיווח על פעוטה שנכוותה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי לפעוטה כבת שנתיים עם כוויות בדרגה ב' בפלג גופה העליון, והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה.

מדוברות מד"א נמסר בשעה 19:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פעוטה שנכוותה ככל הנראה ממים רותחים בבית באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שניידר, פעוטה בת שנתיים במצב בינוני עם כוויות בפלג גופה העליון.

חובש הצלה משה אינדיג מדווח: "כשהגעתי למקום, מצאתי פעוטה כבת שנתיים הסובלת מכוויות בדרגה ב' בפלג גופה העליון, שנגרמו כתוצאה מכוס קפה רותח שנשפך עליה. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני במקום, והיא פונתה במצב בינוני להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים שניידר בפתח תקווה."

יענקי פירברג ומושיקו סעידה, חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי בני משפחתה - הילדה נכוותה בפלג גופה העליון מקפה רותח שנשפך עליה. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שניידר. בשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

כוס קפה כוויה אלעד פעוטה נכוותה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד