כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
וזו המועמדת לתפקיד

השר פועל להדיח את מקורבו של גדעון סער שזועם ותוקף

ברקע המו"מ מול ארגון המורים בתקווה ששנת הלימודים תיפתח כסדרה, מדווח כי שר החינוך קיש פועל להדיח את יו"ר הנהלת 'יד ושם' דני דיין. ח"כ גדעון סער זועם ותוקף: "אסור ש"יד ושם" ייכנס למסלקת הונדטות של נתניהו!"

השר פועל להדיח את מקורבו של גדעון סער שזועם ותוקף
השר יואב קיש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

תוך כדי המשא ומתן המתמשך מול ארגון המורים בתקווה לפתוח את שנת הלימודים כסדרה ב-1 בספטמבר, שר החינוך יואב קיש מ'הליכוד' עסוק בימים אלה בהדחתו של דני דיין, יו"ר הנהלת 'יד ושם', במקומו הוא רוצה למנות את חברת הכנסת לשעבר קרן ברק מ'הליכוד'. כך מדווחת כתבת החינוך יעל אודם ב'חדשות 12'.

דיין מקורבו של גדעון סער, אף התמודד ברשימתו 'תקווה חדשה' לכנסת ה-24, הוצב במקום ה-11, כאשר סער סיים את הבחירות עם ששה מנדטים בלבד.

יו"ר 'יד ושם' דני דיין | צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90.

סער הגיב הערב לדיווח ותקף בחשבון הטוויטר שלו: "הכוונה להדיח את דני דיין מתפקיד יו"ר "יד ושם" היא בלתי חוקית, גדושת שיקולים זרים ובעיקר פוגעת במוסד הלאומי החשוב והקדוש הזה. דיין הוא אדם רב כשרונות, עם תודעה לאומית, הסטורית והומנית נדירה. הוא ממלא את תפקידו באופן ממלכתי מובהק. אסור ש"יד ושם" ייכנס למסלקת הונדטות של נתניהו!".

יצוין כי השר יואב קיש עצמו תמך במועמדותו של גדעון סער כאשר התמודד בפריימריז בשנת 2019 לראשות הליכוד מול בנימין נתניהו. קיש שעמד בראש מטה הבחירות של סער באותה התמודדות שהסתיימה בתבוסה מוחצת קיבל את דין הבוחר וחזר לחיקו של נתניהו, מאז הפך מקורב יותר ויותר והיה מהקולות הבולטים באופוזיציה שפעלו להפלת הממשלה הקודמת של בנט ולפיד.

דני דיין גדעון סער יד ושם יואב קיש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד