ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"הרגיש סחרחורת לרגע"

מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט שוב קפא במהלך מסיבת עיתונאים

הסנאטור מיץ' מקונל, בן ה-81, מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט קפא במהלך מסיבת עיתונאים. לפני שבועיים הסנטור קפא בעת הצהרה לתקשורת ולא הצליח לדבר. אחרי כמה דקות הוא חזר לבמה, אמר שהוא בסדר, והתחיל לענות על שאלות

הסנאט האמריקאי
הסנאט האמריקאי צילום: ארכיון

הסנאטור מיץ' מקונל, 81, מנהיג המיעוט הרפובליקני בסנאט קפא אתמול במהלך מסיבת עיתונאים במשך כ-30 שניות בזמן שדיבר עם עיתונאים לאחר נאום בקובינגטון, קנטקי ארה"ב.

בסוף החודש שעבר זה קרה לו גם, הוא לא הצליח לדבר, אך אחרי כמה דקות הוא חזר לבמה, אמר שהוא בסדר, והתחיל לענות על שאלות. בארה"ב עולות שאלות לגבי כשירותו של האיש בן ה-81 להוביל את השדולה הרפובליקנית של הסנאט.

האירוע אתמול התרחש כאשר כתב שאל את המנהיג הרפובליקני אם הוא מתכנן להתמודד לבחירה מחדש בשנת 2026. מקונל נאלץ לבקש ממנו לחזור על השאלה מספר פעמים, ציחקק לרגע, ואז עצר, סוגר את פיו ובהה ישר לפנים.

מישהו לצדו שאל אותו אז, "שמעת את השאלה, סנטור, תתמודד לבחירה מחדש ב-2026?" מקונל לא הגיב.

דובר מטעם מקונל אמר ל-CNN כי הוא "הרגיש סחרחורת לרגע ונעצר במהלך מסיבת העיתונאים שלו". דוברו של מקונל הוסיף: "הוא מרגיש בסדר, אך כאמצעי זהירות, המנהיג יתייעץ עם רופא לפני האירוע הבא שלו".

מקונל, מנהיג השדולה הרפובליקנית של הסנאט מאז 2007, התמודד עם שאלות לגבי בריאותו במהלך השנה. הוא טופל אחרי זעזוע מוח ושבר בצלע לאחר שנפל במלון בוושינגטון במרץ, וחזר לסנאט מספר שבועות לאחר מכן.

 

 

ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד