י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הוריקן "אידליה" עושה שמות

עץ נפל על ביתו של מושל פלורידה רגעים לאחר שהזהיר אנשים

עץ נפל על ביתו של המושל רון דה-סנטיס רגעים לאחר שהזהיר אנשים להישאר במקומות בטוחים. מושל פלורידה אמר את הדברים לאחר שהוריקן אידליה הגיעה במדינה בקטגוריה 3 לפני שעוצמתה ירדה בהדרגה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

סופת ההוריקן "אידליה", בדרגה 3, היכתה אתמול בחופי טמפה ביי, במדינת פלורידה שבארצות הברית. מצב חירום הוכרז במדינה. הסופה הביאה איתה רוחות במהירות של יותר מ-200 קמ"ש, גרמה לנזקים כבדים במפרץ פלורידה. הרשויות הורו על פינוי עשרות מחוזות, מעל ל-250 אלף בני אדם נותקו מאספקת החשמל.

עץ אלון בן 100 שנה נפל על ביתו של מושל פלורידה כשהזהיר אנשים להישאר במקום בטוח במהלך הוריקן אידליה. אשתו של רון דסנטיס קייסי אמרה שבני המשפחה היו בבית באותו זמן, אך איש לא נפגע.

"התפילות שלנו עם כל מי שהושפע מהסערה", אמרה. דסנטיס ערך כמה רגעים קודם לכן מסיבת עיתונאים שבה אמר שלא היו מקרי מוות כתוצאה מהסערה, אך הזהיר אנשים להישאר במקום בטוח. הוא גם אמר ש-250,000 בתים נותקו מחשמל.

מאוחר יותר הסערה ירדה לקטגוריה 2 כאשר מרכזה נע לכיוון דרום ג'ורג'יה. דסנטיס אמר במהלך מסיבת העיתונאים שלא היו מקרי מוות כתוצאה מהסערה, אך הפציר באנשים להישאר בטוחים. "אל תסכנו את חייכם בכך שתעשו משהו מטומטם בשלב זה", אמר. "הדבר הזה חזק. אם אתה בפנים, פשוט תתכופף עד שהוא יעבור אותך".

פלורידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד