כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
יתמכו בברביבאי

יש עתיד וישראל ביתנו הודיעו על שת"פ בבחירות המוניציפליות בתל אביב

יש עתיד וישראל ביתנו הודיעו על שיתוף פעולה ואיחוד כוחות למען הציבור הליברלי בבחירות המוניציפליות הקרובות בתל אביב-יפו. "הרשימה המאוחדת תפעל יחד על מנת לקדם את ערכיה הליברליים של העיר", נמסר בהודעה המשותפת לשתי המפלגות

יש עתיד וישראל ביתנו הודיעו על שת"פ בבחירות המוניציפליות בתל אביב
הצבעה בבחירות צילום: הדס פרוש, פלאש 90

נציגי מפלגת ישראל ביתנו בתל אביב-יפו וחברי תנועת ״ת״א חופשית״, עו"ד גיא אבנר ומיכאלה לוין שמיר, יחברו לרשימת "יש עתיד" בתל אביב-יפו בראשות האלופה במיל' אורנה ברביבאי שתקבל את תמיכת יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" ח״כ אביגדור ליברמן.

בהודעה משותפת למפלגות יש עתיד וישראל ביתנו נמסר כי, "הרשימה המאוחדת תפעל יחד על מנת לקדם את ערכיה הליברליים של העיר בדגש על חופש דת וחופש מדת, קידמה, והגברת תחושת הביטחון האישי והסדר הציבורי לתושבי ותושבות העיר".

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן אמר: "מפלגת ישראל ביתנו שמה דגש מרכזי על ייצוג המפלגה בשטח ובערים השונות, מתוך הצורך לקדם אידיאולוגיה ציונית, ליברלית ושוויונית, הדוגלת בערך החשוב והבלתי מתפשר של חיה ותן לחיות".

ליברמן הוסיף: "מהיכרותי רבת השנים עם אורנה ברביבאי, נחשפתי לאשת עשייה הפועלת כבר שנים ארוכות למען אזרחי ישראל במישורים רבים. אין לי ספק שאיחוד הכוחות בינינו יטיב עם תושבי העיר".

האלופה במיל', אורנה ברביבאי מסרה: "ההצטרפות של מפלגת ישראל ביתנו מייצרת מכפיל כוח בחומת הברזל שאנחנו מציבים לתל אביב -יפו הליברלית והחופשית, תוך הגנה נחושה על זכויות כלל התושבים, ללא הבדל דת, גזע ומין. אני מודה ליו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, על תמיכתו באיחוד הכוחות ומברכת על הצטרפות עו"ד גיא אבנר ומיכאלה לוין שמיר מתנועת "ת"א חופשית" לרשימה בראשותי. יחד נפעל לקידומה ושגשוגה של העיר עבור תושביה".

 

בחירות מקומיות 2023 בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד