כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
רוגע כלכלי

לקראת החג: זוכה אחד יגרוף 20,000 ש"ח תווי קנייה

הגרלת 'רוגע כלכלי של 'איחוד הצלה': מצילים וזוכים גם במשכורת חודשית, גם רכב יוקרתי וגם שיפוץ לבית • בנוסף! הרוכשים רק עד יום ראשון י"ז באלול, נכנסים להגרלת בונוס חינם, על תווי קנייה בשווי 20,000

לקראת החג: זוכה אחד יגרוף 20,000 ש"ח תווי קנייה
עגלת קניות, אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הגרלת 'איחוד הצלה' יוצאת לדרך בפעם התשיעית,  עם הגרלת זריזות שמסתיימת ביום ראשון הקרוב. אתם חייבים להבטיח את מקומכם בהגרלה, שיכולה להעניק לכם שקט כלכלי לשלוש שנים וגם לסדר לכם את תקופת החגים עם חבילת תווים שווה במיוחד בסכום של 20,000 שקלים. אז למה אתם מחכים?

לחצו כאן ורכשו כרטיסים>>

בכל פינת רחוב רואים אותם. קולות הסירנה שלהם לא פעם גורמים לנו להחסיר פעימה. הידיעה שהם בכל מקום מעניקה ביטחון. אנחנו יודעים שחלילה משהו משתבש המתנדבים של 'איחוד הצלה' יהיו הראשונים להגיע לזירה.  מאחורי כל הדבר הזה עומד משהו גדול 'איחוד הצלה'.

תשע שנים, תשע פעמים, שהפכתם כל פעם לשותפים בהצלת חיים. כיאה לשותפים מכובדים, אתם דואגים למתנדבים ואנחנו ב'איחוד הצלה' דואגים להפתיע אתכם והפעם בגדול. 3 שנים של רוגע כלכלי. תחשבו על זה שוב. 3 שנים שאתם לא צריכים לדאוג. 3 שנים שאתם הולכים לחיות כמו מלכים. משכורת מכובדת של 12,500 שקל  נכנסת כל חודש ישירות לחשבון הבנק שלכם. רכב חדש ומפואר פולקסוואגן טי-קרוס 2023. ואי אפשר בלי דירה נאה, אז אנחנו גם נדאג לשפץ לכם את הדירה .

החידוש המרענן של השנה: "אקסטרה ואוו".

על כל כרטיס או חבילת כרטיסים תינתן האפשרות למשתתפים להוסיף 20% על התרומה החודשית ולהיכנס לסטטוס של זוכה "וואו אקסטרה".

"וואו אקסטרה" הינו מענק חד פעמי בסך 120,000 שקלים.

במידה והמשתתף שעלה בגורל כזוכה בפרס הגדול הוסיף את דמי ההצטרפות למסלול זה, הוא יקבל בנוסף ל-3 שנים של רוגע כלכלי גם את המענק הנוסף.

בקיצור תתחילו לחלום על החיים של בני מלכים לשלוש שנים.

לפני החלום, כדאי לכם ממש להזדרז כי הגרלת זריזות שתבטיח לכם 20,000 שקל לקניות לחגים. מיודעת רק למצטרפים עד יום ראשון י"ז אלול 03/09/2022 בשעה 12 בלילה.

אז מהרו והבטיחו את מקומכם בהגרלה שיכולה לתת לכם שקט כלכלי לשלוש שנים, ויש עוד פרסים נוספים לרוכשים חבילות כרטיסים.

לרכישת כרטיסים לחצו כאן>>

איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד