ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בתקופת בחירות בוחרים בבריאות הטובה ביותר – בוחרים במאוחדת

בימים אלו מעלה מאוחדת קמפיין ממוקד בציבור החרדי תחת הכותרת "בוחרים באנשים בוחרים במאוחדת" • יוסי זיגמון מנהל השיווק של מאוחדת אומר: "בזמן בחירות חשוב שתבחרו נכון גם בנוגע לבריאות שלכם. הבחירה במאוחדת היא בחירה בשירותי הבריאות הטובים ביותר"

בתקופת בחירות בוחרים בבריאות הטובה ביותר – בוחרים במאוחדת
קופת חולים מאוחדת צילום: Kobi Gideon / FLASH90

בימים אלו מעלה מאוחדת קמפיין ממוקד בציבור החרדי תחת הכותרת "בוחרים באנשים בוחרים במאוחדת".

בזמן שברוח התקופה שלטי החוצות בערי ישראל מכוסים בשלטים הקוראים לציבור לבחור במועמדים השונים, על דבר אחד רוב הציבור החרדי כבר מסכים: בוחרים במאוחדת.

הסיבה לכך שהציבור החרדי בחר מאוחדת, נטועה בעובדה הפשוטה אך החשובה מכל: האנשים של מאוחדת. אנשי הצוות בכל מרפאות מאוחדת נבחרו בקפידה מתוך הציבור החרדי ע"י הנהלות המרחבים והמחוזות תוך . הרופאים, המומחים, העו"ס, המטפלות, המזכירות, מנהלי ומנהלות המרפאות ומנהלי קשרי הלקוחות. אנשים שיודעים להעניק שירות לאנשים – במקצועיות, בסבלנות ועם הרבה אנושיות.

כדי להעניק שירותי בריאות ברמה הגבוהה ביותר צריך להיות איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר אך קודם להיות בני אדם ברמה הגבוהה ביותר. לקוחות מאוחדת נהנים מהשירות המקצועי והאישי ברמה הגבוהה ביותר בשל המקצועיות והאנושיות של כל עובדי מאוחדת מהרופאים ועד המזכירות במרפאות הקופה והכל בחיוך ובהתאמה לאורח החיים החרדי.

מלבד המקצועיות, כדי להיות אנושי צריך לדעת להעניק שירות בכל שעות היום ולהיות זמין גם בשעות המאוחרות ובשעות הבוקר המוקדמות ובמקרים רבים גם בימי שישי אחה"צ ובמוצאי שבתות. האנשים של מאוחדת יודעים שמאחורי כל בעיה קטנה וגדולה עומדים אנשים שזקוקים להם.

בקמפיין ייטלו חלק רופאים ומנהלי קשרי לקוחות מכל המחוזות בארץ, כדי להטמיע את המסר שמאוחדת מקפידה על בחירת אנשי מקצוע שהם קודם כל אנשים שיודעים להעניק את השירותים הטובים ביותר בצורה האנושית ביותר.

יוסי זיגמון מנהל השיווק של מאוחדת אומר כי "בזמן בחירות חשוב שתבחרו נכון גם בנוגע לבריאות שלכם. הבחירה במאוחדת היא בחירה בשירותי הבריאות הטובים ביותר. בחירת האנשים שמובילים את המקצועיות והאנושיות במאוחדת נעשית בקפידה רבה. לא בכדי בסקרי דעת קהל מקצועיים ובמחקרי עומק שנעשו מבוטחי מאוחדת הציבו את הקופה במקום הראשון כמי שדיווחו על בריאות טובה. כשמסתכלים על נתוני ההצטרפות למאוחדת ברבעונים האחרונים, אנחנו רואים מגמת צמיחה ואחוזי הצטרפות גבוהים בכל המחוזות, בייחוד בירושלים, בית שמש, ביתר, אלעד, מודיעין עילית בני ברק ושאר הערים החרדיות. מאוחדת היא הקופה של הציבור החרדי ומרבעון לרבעון אנו רואים אלפים בקרב הציבור החרדי שבוחרים לעבור למאוחדת. ההחלטה לעבור לקופת חולים מאוחדת היא הבחירה הטובה ביותר של הציבור החרדי. שירותי הבריאות במאוחדת הם בהחלט ברמה אחרת".

קופת חולים מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד