א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
מפגש בלתי אמצעי

המיזם של מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל הגיע למודיעין

כחלק מהמיזם של מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, מר יהודה כהן, למפגש בלתי אמצעי עם הרבנים המקומיים, המועצות הדתיות, התעשיינים ובעלי העסקים - הגיע היום מטה המנכ"ל ומנהל מחלקת יבוא ברה"ר הרב אבי קוזמן לביקור בעיר מודיעין

המיזם של מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל הגיע למודיעין
ביקור במודיעין צילום: הרבנות הראשית

במסגרת הביקור נפגש המנכ"ל עם המרא דאתרא הרב אליהו אלחרר שליט"א, ומנהל מח' כשרות הרב אבי ברוך בשיחה הדגיש המנכ"ל כי הרבנות הראשית פועלת לחזק את הרב המקומי, "המרא דאתרא", כפוסק וכמנהיג רוחני ולתת כלים ותוקף לפעילותה של המועצה הדתית.

כן נערך כינוס בהשתתפות מפקחי הכשרות ומשגיחים. לאחר מכן המנכ"ל הגיע לסיור בליווי השר לשירותי דת הרב מיכאל מלכיאלי במרלוג הגדול של רשת "רמי לוי" בהשתתפות בעלי החברה מר רמי לוי ורב הרשת הרב מימון אביטן.

במפגש הדגיש המנכ"ל את החשיבות של שיפור השירות ליבואנים והתעשיינים וחיזוק שיתוף הפעולה עם הרבנות המקומית אנו מתמודדים יחד לשמירה על הכלכלה ולהורדת יוקר המחיה תוך חיזוק הכשרות, למען עם ישראל.

הרב אליהו אלחרר, רב העיר איחל בהצלחה רבה למנכ"ל ובירך אותו על חזונו ברבנות הראשית ומערך הכשרות ועל שיתוף הפעולה הפורה וחיזוק הקשר בין הרבנות המקומיות לרבנות הראשית לישראל.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד