י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"הסתה שלוחת רסן"

ההשוואה בין נתניהו להיטלר: תלונה הוגשה למשטרה

מפלגת הליכוד באמצעות עוה"ד אבי הלוי הגישה תלונה במשטרה בעקבות הנפת שלט שמשווה בין ראש הממשלה לבין אדולף היטלר. "ההסתה שלוחת הרסן לאלימות והשימוש במוטיבים נאצים במהלך אירועי ההתנגדות לממשלה, היא תוצאה ישירה של הרטוריקה הארסית שבה נוקטים אישי ציבור", נכתב במכתב התלונה

ההשוואה בין נתניהו להיטלר: תלונה הוגשה למשטרה
המחאה נגד הרפורמה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

מפלגת הליכוד הגישה היום (חמישי) תלונה במשטרה בעקבות הנפת שלט שמשווה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין אדולף היטלר, בהפגנת השמאל שנערכה מוקדם יותר בתל אביב.

במכתב שהגיש יועמ"ש תנועת הליכוד, עוה"ד אבי הלוי למשטרה נכתב: "בשם תנועת הליכוד אני מגיש בזאת למשטרה תלונה לפתוח בחקירה פלילית של מתנגדי הממשלה הנבחרת, שבמהלך הפגנה שהתקיימה היום ה-31 באוגוסט 2023 בתל אביב, הניפו שלטים שבהם נראה ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, קורע את מגילת העצמאות על רקע הכותרת: מיין קאמפף (ספרו של היטלר)

עוד נכתב: "'mein kampf" הוא ספר שכתב צורר היהודים אדולף היטלר, שבו הציג את משנתו הגזענית והאנטישמית שקראה להשמיד את העם היהודי. תעמולה המציגה את ראש הממשלה, מר בנימין נתניהו, על רקע מוטיבים נאצים מתירה את דמו".

במכתב מאשים עוה"ד הלוי: "ההסתה שלוחת הרסן לאלימות והשימוש במוטיבים נאצים במהלך אירועי ההתנגדות לממשלה, היא תוצאה ישירה של הרטוריקה הארסית שבה נוקטים אישי ציבור, שאינם מכבדים את תוצאות הבחירות לכנסת ה-25 – שלפיהן קמה ממשלה ונבחר ראש ממשלה, שזכו לאמון העם ולאמון הכנסת".

עוד נכתב: "רשויות האכיפה והחקירה חייבות לנקוט במהירות באמצעים הנדרשים על מנת לחקור את החשדות החמורים של הסתה לאלימות ושימוש במוטיבים נאצים בהפגנות של מתנגדי הממשלה הנבחרת. השתהות בחקירת החשדות, עלולה להעצים את חוסר האמון של האזרחים ברשויות האכיפה והחקירה, לגרום להישנות עבירות דומות על החוק, כפי שאכן קורה, ולערעור סדרי המשטר והחברה במדינה".

לסיום נכתב: "לאור חומרתן של העבירות שנעברו במהלך ההפגנה, שמהוות עבירות על חוק העונשין, תשל"ז- 1977 של הסתה לאלימות, ופגיעה בסדרי המשטר והחברה במדינה, אנו מבקשים ממשטרת ישראל לפתוח לאלתר בחקירת האירוע".

חדשות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד