כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

השבוע בצייד: לונדון,פריז, קרקוב ולרנקה

מלונדון ועד לרנקה- גם השבוע מצאנו טיסות זולות לחודשי החורף

השבוע בצייד: לונדון,פריז, קרקוב ולרנקה
pixabay צילום: pixabay

עם סגירת חודש אוגוסט שנחשב לחודש עם כמות נוסעים גבוהה מאוד- אם לא הכי גבוהה בנתב"ג, ניתן למצוא כרטיסי טיסה זולים לחודשי החורף. אם אתם יכולים להזמין מראש - זה מומלץ עבורכם. חברות התעופה מציעות טיסות זולות למגוון יעדים בהזמנה מראש. הרובוט שלנו הצליח לתפוס השבוע טיסות זולות מאוד ללרנקה- החל מ 37$ לטיסה הלוך חזור (23/11/2023 -19/11/2023)- והרבה טיסות סביב 50$ הלוך חזור. 
ללונדון מצאנו את הטיסה הזולה ביותר לחודש נובמבר- בעלות של 110$ לכרטיס הלוך חזור (15/11/2023 -6/11/2023) והרבה תאריכים נוספים מנובמבר עד ינואר סביב 130$-150$. 
לפריז, מצאנו טיסות השבוע סביב 160$ לכרטיס בחודשים נובמבר-דצמבר. הצלחנו למצוא גם מספר טיסות לקרקוב בפולין סביב 75$ לכרטיס הלוך חזור.
חשוב להדגיש שהמחירים נכונים לעת שליחת העדכון בקבוצות ובאתר צייד הטיסות, ועולים כל הזמן. לעיתים המחירים גם יורדים- אך בדרך כלל עולים. ברגע שיש הזמנות לתאריך מסויים שפורסם- באופן אוטומטי הכרטיסים הבאים יהיו מעט יקרים יותר, וכן הלאה. הרטיסים הזולים לא כוללים כבודה והושבה, והם בתוספת תשלום. מומלץ להצטרף לקבוצות הווטסאפ השקטות שלנו ולקבל את העדכונים לטיסות זולות בעת הפרסום. 
להצטרפות לקבוצה ולקבלת התכנים של צייד הטיסות לחץ כאן

כמו כן, בצייד הטיסות ניתן להזמין חבילות נופש כשרות למהדרין למגוון יעדים כולל סקי כשר למהדרין ,דובאי כשר למהדרין, בטומי וטביליסי כשר למהדרין ועוד.
טיסה נעימה :)



צייד הטיסות טיסות זולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד