ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"אזרחים התעמתו איתו"

היה מחופש לחרדי? מחסל המחבל משחזר את הדרמה

סמ"ר מ', מי שחיסל את המחבל בפיגוע אמש בתחנת הרכבת הקלה בירושלים, שיחזר את הרגעים בהם הבין שמדובר בפיגוע: "הוא לא היה מחופש לחרדי"

היה מחופש לחרדי? מחסל המחבל משחזר את הדרמה
חיסול המחבל צילום: מתוך התיעוד

סיון כהן שוחחה ב־103fm עם סמ"ר מ', מי שחיסל את המחבל שדקר ופצע אמש (רביעי) באורח בינוני אזרח בפיגוע דקירה ברכבת הקלה בירושלים ושמעה ממנו על רגעי הדרמה.

"אני נמצא בנסיעה ברכבת לכיוון הבית. אני מבחין בהתנהלות שקורית מאחורי, מסתובב ומזהה סכין עם מחבל", שיחזר סמ"ר מ' את השתלשלות האירועים.

סמ"ר מ' התייחס לדיווחים השונים בתקשורת ואמר כי המחבל "לא היה מחופש לחרדי, זה הלבוש הרגיל של המקומיים. אני מכיר את זה טוב כי אני משרת בעיר העתיקה בירושלים. מזהה את המחבל, שהוא מנסה לפגוע באנשים מסביב, מחכה שהרכבת תעצור והדלתות יפתחו, בשנייה שהדלתות נפתחות אני מכניס כדור לקנה, רץ לעבר המחבל תוך כדי שכמה אזרחים גיבורים מתעמתים איתו בידיים חשופות, ברגע שאני מזהה שיש לי אופציה לנטרל את המחבל אני מנטרל אותו. ופה נגמר האירוע".

בתחקור ראשוני עולה כי לוחם מג"ב ירושלים שנסע ברכבת, הבחין בהתרחשות שבמהלכה דקר המחבל אדם ששהה בתחנה וגרם לפציעתו. לוחם מג"ב ירד מיד מהרכבת וביצע ירי לעבר המחבל וניטרל אותו. הנדקר פונה במצב בינוני מצומת סמוך ע"י מד"א לטיפול רפואי. בזירת הפיגוע נתפסה הסכין.

 

פיגוע ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד