כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסקר בדק ומצא

רשת המזון עם סל הקניות הזול ביותר לראש השנה והחגים

רשת "רמי לוי" עם 38%, במקום השני רשת "אושר עד" עם 24%, במקום השלישי – רשת "חצי חינם" 6% ובמקום הרביעי- רשת "שופרסל" עם 5% ובמקום החמישי רשת "יוחננוף" עם 3%

רשת המזון עם סל הקניות הזול ביותר לראש השנה והחגים
עגלת קניות, אילוסטרציה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בדק איזו רשת מציגה את סל הקניות הזול ביותר לראש השנה והחגים. הסקר נערך בסוף חודש אוגוסט לקראת ראש השנה במדגם מייצג של האוכלוסייה במדינת ישראל (במגזר היהודי ובמגזר הערבי).

הרשת שמציעה את סל הקניות הזול ביותר הינה "רמי לוי שיווק השקמה" 38%, במקום השני רשת "אושר עד" 24% , במקום השלישי רשת "חצי חינם" 6%, במקום הרביעי רשת "שופרסל" 5%, במקום החמישי הרשתות "יוחננוף" ו"קינג סטור" עם 3% ולאחר מכן הרשתות "קארפור", ויקטורי עם 2%, והרשתות "כמעט חינם" ,"טיב טעם" ו"מחסני השוק" עם 1% ומגה 0.2%, 4% ציינו שאף רשת מהם ו-9% לא יודעים.                        

בולטת התופעה שבמגזר היהודי 41.5% ציינו שרשת "רמי לוי" מציעה את הסל הזול ביותר לעומת המגזר הערבי רק 22% ואילו רשת "שופרסל" במגזר היהודי רק 3.1% לעומת המגזר הערבי 12.2%.

לשאלה, איזו רשת מציעה את הסל הזול ביותר במשך כל ימות השנה – 39% ציינו "רמי לוי", 25% ציינו "אושר עד", 5% ציינו "חצי חינם", 4% ציינו "שופרסל" ו"קינג סטור", 3% ציינו – "יוחננוף", "ויקטורי" וקארפור.

בנושא באיזו רשת נמצא סל מוצרי הבשר הטריים הזולים ביותר והכדאיים ביותר( מעדניה) 19% ציינו "רמי לוי", 8% "שופרסל" , "אושר עד" ו"יוחננוף" , 7% "חצי חינם", 5% "קינג סטור", ו-3% "קארפור" ו"ויקטורי".                                                 

הסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נערך בסוף חודש אוגוסט 2023 לקראת הקניות לראש השנה והחגים במדגם ארצי מייצג של 508 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה במגזר היהודי והערבי כחלקם באוכלוסיה.

 

 

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד