כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הסאגה נמשכת

לאחר שהיזם ביקש למכור את מניותיו - כעת מגיעה התגובה

לאחר שמייסד קרן ההשקעות 'גרופ 11' דובי פרנסיס הציע למכור את כל מניותיו בחברת פפאיה בהנחה של 90%, חברת 'דיל' הגישה הצעה ל-10 אחוזים ממניותיה של חברת 'פאפאיה גלובל' 

לאחר שהיזם ביקש למכור את מניותיו - כעת מגיעה התגובה
מחאת אנשי היי טק צילום: תומר נויברג, פלאש 90

חברת 'דיל' הגישה הצעה רשמית לקנות 10 אחוזים ממניותיה של חברת 'פאפאיה גלובל' לפי שווי 520 מיליון דולר, אשר לטענתה מהווה שווי הוגן ביחס למצב החברה. רק לשם ההשוואה, ‏היוניקורן של עינת גז גייס 250 מיליון דולר לפני שנתיים, אז זה היה לפי שווי 3.7 מיליארד דולר.

כזכור, לפני חודש שלח דובי פרנסס, המייסד של קרן ההשקעות 'גרופ 11', מכתב לכל בעלי המניות בפפאיה ובו הוא מציע למכור את חבילת המניות שלו בחברה בהנחה עמוקה של 90% על השווי בגיוס האחרון.

במכתב הוא כתב כי "במהלך ינואר 2023, בהצהרה פומבית בעומדה על הדוכן בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית, עניין שנוי במחלוקת ציבורית חריפה ובעל גוון פוליטי, הכריזה מנכ"לית החברה (גז) על החלטתה להוציא את כספי החברה מישראל. גרופ 11 לא קיבלה כל הודעה מוקדמת על החלטה זו ואני הגבתי באופן פומבי גם כן, לא על הסוגייה הכללית אלא על הפעולה הספציפית הקשורה בכספי החברה, והפצרתי בגז לא ליישם את ההחלטה".

עוד כתב לבעלי המניות בפפאיה כי "לתדהמתי ולאכזבתי, פעולה פשוטה זו של חופש הביטוי שלי תוך הבעת דעה שונה משל המנכ"לית, הביאה לתגובה קיצונית וקשה שלה, שכפי שנראה החליטה להכריז מלחמה על גרופ 11 ועליי אישית", המשיך פרנסס.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד