ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

אחות המחבל מהר נוף - עובדת סוציאלית בעיריה

אחותו של אחד ממחבלי טבח הר נוף, מועסקת כעובדת סוציאלית בעיריית ירושלים • יצאה לחופשה עקב האבל על אחיה • העיריה: "עובדת מצטיינת ולא ידוע שהביעה תמיכה במעשה" • יעקב הלפרין, יו"ר סיעת אגו"י ומחזיק תיק הרווחה: "אם היא יושבת בסוכת האבלים - חובה לפטרה" • חבר המועצה אריה קינג: "צריך בדק בית"

תמונות המחבלים, פלאש90
תמונות המחבלים, פלאש90

אחותו של אחד ממחבלי טבח הר נוף, היא עובדת עיריית ירושלים, כך מתברר היום (ה').

יומיים עברו מאז בוצע הטבח בבית הכנסת 'קהילת בני תורה' בהר נוף על ידי שני בני דודים, סעדי ורסאן עודי אבו ג'מל, תושבי ג'בל מוכאבר שבמזרח ירושלים. בטבח נרצחו ארבעה מתפללים וכן שוטר שהגיע לחלצם.

בת המשפחה - אחותו של אחד המחבלים, מועסקת כעובדת סוציאלית בעיריית ירושלים. בימים האחרונים יצאה לחופשה עקב האבל על מות אחיה המחבל.

עיריית ירושלים הגיבה: "מדובר בעובדת סוציאלית מצטיינת שמטפלת באוכלוסיות קצה. לא ידוע לנו שהעובדת הביעה תמיכה כלשהי במעשים של בני משפחתה".

יעקב הלפרין חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת אגודת ישראל בעיריית ירושלים שגם מחזיק בתיק הרווחה, אומר: "העובדה שאחיה של העובדת הוא מחבל, לא אמור להפריע. היא אינה אחראית למעשי משפחתה. אך אם היא הלכה לשבת בסוכת אבלים על מחבל שרצח בצורה כה נפשעת, זה פשע בל יכופר. זה אומר שהיא מזדהה עם מעשי אחיה ויש לשקול את המשך העסקתה".

המשנה לראש העיר, דב קלמנוביץ אומר: "נושא העסקת ערבים צריך להיבחן בהיבט הביטחוני שהוא סבוך ומורכב גם ככה מבלי להיכנס להיבט המשפחתי.

"בדיוני הערכות מצב שהשתתפתי ובסיור שעשיתי אתמול והיום בשכונות לבחינת הפעלת המשמר האזרחי הבנתי שיש לשנות את תפיסת הבטחון בעיר ובכללה ההתייסות להעסקת ערבים וזאת בגלל הסיכון הבטחוני והמגע הקרוב שיש בירושלים בין האוכלוסיות.

מבלי לפרט יתר על המידה המצב מסוכן ועלינו להיות ערים לתרחישים ולעשות הכל כולל שינוי במדיניות הענישה והכנסת הצבא למזרח העיר, וזאת לנוכח המצב החדש שהעיר נקלעה".

חבר מועצת העיר אריה קינג הגיב: "אני מצפה שאגפי הרווחה והביטחון בעיריית ירושלים יעשו בדק בית מעמיק בקרב כל עובדי העירייה מקרב תושבי מזרח ירושלים: עובדי רווחה, ניקיון, קבלני הסעות, פקחים ועוד. חובתינו להרחיק מהציבור הירושלמי מוסלמים קיצונים שעלולים לנצל את היותם עובדי עירייה לפיגוע נגד תושבי העיר.

"אני חושב שראוי שהעירייה תחשוף לציבור את רשימת שמות כל קרובי המשפחה של המחבלים, שעובדים בעירייה. ראוי שהתושבים ידעו מי היא/הוא שנותן להם שירות".

צפו בוידאו: כך חוסלו המחבלים
לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים
מחבל הר נוף עירייה רצח ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד