י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
סערה בקואליציה

גוטליב: "שב״כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים" | לשכת רה"מ: "אמירה מקוממת"

חה"כ טלי גוטליב תקפה בחריפות את מערכת הביטחון לאחר שדווח כי הם מתנגדים להחלטת השר בן גביר שהורה להגביל ביקורי משפחות אצל מחבלים. גוטליב כתבה: "טוב לדעת שהשב"כ וצה״ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים". לשכת רה"מ: "אמירה מקוממת"

גוטליב: "שב״כ וצה"ל עובדים אצל המחבלים" | לשכת רה"מ: "אמירה מקוממת"
בנימין נתניהו, ראש הממשלה צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

חה"כ טלי גוטליב יצאה בעוד מתקפה חריפה נגד מערכת הביטחון לאחר שדווח כי הם מתנגדים להחלטת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהורה להגביל ביקורי משפחות אצל מחבלים לפעם בחודשיים במקום פעם בחודש. 

גוטליב כתבה: "טוב לדעת שהשב״כ וצה״ל עובדים אצל המחבלים והאסירים הביטחוניים. כל הדיפסטייט נגד השר בן גביר. כל הכבוד לך איתמר על משילות ימין.

אסירים ביטחוניים, מרצחים אכזריים נהנים שנים מתנאי כליאה בהטבות הזויות. ואם צמצום זכויות מחבלים מרצחים לשיטת שב״כ וצהל יפגע בביטחון, אז משהו רע מאד קורה כאן", כתבה.

בלשכת ראש הממשלה גינו את הדברים ומסרו: "אמירה מקוממת של חברת הכנסת גוטליב, צה״ל, השב״כ ושאר כוחות הביטחון עושים לילות כימים כדי לשמור על ביטחון ישראל ולפגוע במחבלים. ואכן כוחות הביטחון הצליחו לחסל למעלה מ-160 ולעצור מעל ל-1500 מחבלים מתחילת השנה.

רה״מ נתניהו קיים אתמול הערכת מצב יחד עם שר הביטחון גלנט וראשי מערכת הביטחון וכולם עובדים בקו אחיד למען ביטחון ישראל באחריות ובשיקול דעת", נכתב.

שר הביטחון יואב גלנט כתב: "צה״ל ושב״כ הם כלי המגן המקנה חיים למדינת ישראל ולאזרחיה - האמירות החמורות הנשמעות מפי שרים וחברי כנסת כלפיהם כמוהן כרמיסת דגל המדינה. דוחה בשאט נפש את ההשתלחויות של פוליטיקאים חסרי אחריות כנגד גופי הביטחון וקורא להם להתנצל מיידית".

מאוחר יותר בתגובה להודעת לשכת ראה"מ כי עדיין לא הוחלט דבר בנוגע לאסירים, כתבה גוטליב: "אם למישהו יש ספק אני בעד שביתת רעב של מחבלים אסירים ביטחוניים אכזריים, וממש לא אהיה עצובה אם ירעבו למוות".


גוטליב הוסיפה: "תפסיקו לפחד מהם! אני נחרדת לגלות שמחבלים אסירים ביטחוניים גורמים לממשלה להוציא הודעה כה מתרפסת כי עוד לא הוחלט כלום לגבי תנאי כליאתם. נראה אם אסיר יהודי היה מטריד כאן מישהו".

צה"ל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד