י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

גם בן כספית נחלץ: "איך השופט מביט במראה?"

"השופט רוזן מאבד את הצידוק המוסרי והאנושי שלו", כותב הפרשן הבכיר על גזר דינו של אורי לופוליאנסקי

צלם:פלאש90
צלם:פלאש90

לקראת הדיון הצפוי להתקיים בתחילת חודש דצמבר בערעור שהגיש אורי לופוליאנסקי, ראש עיריית ירושלים לשעבר, על גזר הדין הקשה של 6 שנות מאסר בכלא - לאחר שהורשע בתיק הולילנד, תוקף הבוקר (ו) הפרשן הבכיר בן כספית בעיתון מעריב סוף השבוע את גזר הדין החמור.

"רבות דובר סופר ועוד ידובר בעניין תיק הולילנד. רוב המורשעים ערערו, בהם אולמרט. אבל לא עליהם אני כותב היום. דווקא בעניינו של אחד אורי לופוליאנסקי רציתי להגיד משהו, אני לא מכיר את האיש ונדמה לי שמעולם לא החלפתי איתו מילה. קראתי את פסק הדין ואת גזר הדין ואת הראיות השונות ואת הטענות בערעור".

בן כספית מוסיף: "המקרה של לופויאנסקי, יהודי חרדי צנוע כמעט סגפן שמפעל חייו הוא יד שרה ןאין ספק כי מעולם לא לקח אגורה שחוקה לכיסו אלא אך ורק למוסד המופלא הזה, לצורך רכישת עזרים רפואיים לנזקקים, הוא לא פחות משערוריה מזעזעת. השופט רוזן מאבד מבחינתי את הצידוק המוסרי והאנושי שלו. אין לי מושג איך הוא היה מסוגל לשלוח את לופוליאנסקי (שגם נאבק במחלה קשה) לשש שנות מאסר בפועל. באמת אין לי מושג מה רצה השופט להגיד לנו בפסיקה הזו? מה הוא רצה לשדר? איך הוא יכול להביט בעצמו במראה? מה הוא מנסה להוכיח? נפלא מבינתי".
כספית לופוליאנסקי צידוק רוזן גזר דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד