ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

התגובות הפוליטיות: "לראשונה - סקר משקף"

החכים החרדים ל'בחדרי חרדים': "ש"ס חזקה - האופן בו נערך הסקר - משקף באופן טוב יותר את המציאות בקרב החרדים"

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי

סקר 'בחדרי חרדים' שנערך לראשונה על טהרת המשאל הטלפוני גרם לאנחת רווחה בקרב הפוליטיקאים החרדים.

חברי הכנסת, מיהדות התורה וש"ס כאחד אמרו ל'בחדרי חרדים כי, הם מקווים שהמגמה המשתקפת בסקר אכן תמשיך וביום פקודה, אכן ש"ס תמשיך לשמור על כוחה.

ח"כ יעקב מרגי מש"ס הגיב ל'בחדרי חרדים': "אני מציע לכל אלה שחושבים או רוצים להספיד את ש"ס להמתין. ש"ס עוד תפתיע ותתחזק.

"בסקרים שהופצו בחודשים האחרונים בערוצים שונים ישנה מגמה להכניס חלישות דעת בקרב מצביעי ש"ס, אך הציבור שלנו חזק מגובש ונאמן. וכולנו כאיש אחד בלב אחד נמשיך בדרכו של מרן".

ח"כ דוד אזולאי מש"ס אמר כי: "מהסקר עולה כי המפלגות החרדיות במגמת התחזקות גם ש"ס שומרת על כוחה ואני מאמין שבסקר האמיתי שזה הקלפי, ש"ס תתחזק ותגדיל את כוחה בכנסת ה-20".

ח"כ יואב בנצור אמר כי: "אין ספק שהאופן בו נערך הסקר באופן טלפוני ולא דרך האינטרנט, משקף באופן טוב יותר את המציאות בקרב האוכלוסיה החרדית.

ח"כ ניסים זאב אמר: "לש"ס יש עשיה רבת שנים. הוקמו מאות מוסדות, ישיבות ובתי חינוך, מפעלי צדקה וחסד, רבנים וגדולי תורה מגבים את התנועה אך מעל הכל כוחינו באחדותינו.

"זכתה תנועת ש"ס שכל נבחריה הם אנשי מעשה ואהודים בציבור ובפרט אהודה עשייתו הציבורית הברוכה רבת השנים של יו״ר התנועה לשעבר אליהו ישי. לאחרונה יש מגמה לפגוע בתנועה בצורות שונות שהסקר הוא אחד מהן. כנראה שש"ס היא עצם בגרונם של כאלה החפצים לראות במפלתה אך כל כלי יוצר עליך לא יצלח.

"הציבור רוצה אחדות. מוטלת עלינו המשימה להמשיך בדרכו של מרן זצ״ל, להיות פה לשכבות החלשות ולשמור על הזהות היהודית של המדינה".
שס סקר בחדרי חרדים חרדים כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד