כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
טוב מאוחר

דור חדש למודל 3: טסלה מעדכנת את הדגם רב המכר

טסלה חשפה את גרסתה המעודכנת והמשודרגת של טסלה 3. טסלה מצהירה שאיכות החומרים שודרגה ופחות רעש נכנס לרכב. אורכה של הטסלה 3 עלה בכשלושה סנטימטרים הודות לעיצוב מחדש של חלקה הקדמי וגם חלקה האחורי של המכונית

דור חדש למודל 3: טסלה מעדכנת את הדגם רב המכר
טסלה 3 המחודשת צילום: טסלה

לאחר תקופת המתנה ממושכת ושפע של שמועות והערכות, טסלה חשפה את גרסתה המעודכנת והמשודרגת של טסלה 3. טסלה 3 שהוצגה ב-2017 נחשבת לדגם יחסית וותיק ולכן לא מעט חובבים של המותג המתינו בציפייה דרוכה להצגתו של הדגם המחודש. לא ניתן להתעלם מהעובדה שגם בישראל טסלה 3 הייתה "חוד החנית" של טסלה ובמהלך שנותיה הראשונות של טסלה בישראל היא הייתה המכונית הנמכרת ביותר של החברה.

רשימת השינויים שביצעה טסלה במכונית היא מקיפה למדי, אבל קשה לומר שמדובר כאן בדגם שהוא חדש לחלוטין. אורכה של הטסלה 3 עלה בכשלושה סנטימטרים הודות לעיצוב מחדש של חלקה הקדמי וגם חלקה האחורי של המכונית אשר מציג פנסים חדשים וצרים יותר. המסך הגדול ששוכן בין הנהג והנוסע עבר שדרוג ולראשונה מצטרף אליו גם מסך נוסף לטובת היושבים מאחור.

טסלה מצהירה שאיכות החומרים שודרגה ועמה גם הבידוד הקולי, כלומר פחות רעש נכנס לרכב ובנוסף השליטה ב"ידית ההילוכים" שינתה מקום. לפי טסלה, גם טווח הנסיעה הרשמי עלה.

וכעת לשאלה הכי חשובה: אז כמה זה יעלה לנו? התשובה היא "יותר כסף". עד עכשיו טסלה 3 בדגם הבסיס היה 192,600 שקל מחיר סופי לצרכן כולל מיסים. עכשיו המחיר של הדגם הבסיסי זינק ל-205,600 שקלים. בגרסת לונג ריינג' המחיר עלה בצורה יותר מתונה מ-248,500 שקלים ל-242,700 שקלים. ובאשר לגרסת הפרפורמנס שמיועדת לחובבי הביצועים, כאן יש הפתעה: היא כבר לא שם. כלומר בטסלה 3 החדשה אין כעת גרסת ביצועים.

במקביל להצגת טסלה 3 המחודשת, טסלה ביצעה עוד מהלך מעניין לא פחות והוזילה את המחירים של הדגמים היוקרתיים שלה, המודל S והמודל X. אבל חשוב לציין שאלה דגמים שהמחיר שלהם עובר חצי מיליון שקל ומיועדים למי שהפרוטה מצויה בכיסו. אם ניקח למשל את טסלה מודל S אז נגלה שמכונית המנהלים שעלתה מעל 680,000 שקלים בשבוע שעבר עולה כעת 604,800 שקלים. במקרה של טסלה מודל X, רכב הכביש שטח הבכיר של טסלה - בשבוע שעבר המחיר של הגרסה הבסיסית שלו היה מעל 700,000 שקלים וכעת הוא עולה 624,000 שקלים.

 

 

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד