י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

אור ירוק לקציני בטיחות תעבורה: היעזרו במתנדבי עמותת אור ירוק

על פי נתוני אור ירוק, בין השנים 2004 – 2012 שולמו על ידי המוסד לביטוח לאומי כ- 2.1 מיליארד ₪ לנפגעי תאונות דרכים בעבודה. בכל שנה נפגעי תאונות הדרכים בעבודה מהווים כ-12% מתוך כלל נפגעי תאונות הדרכים

אור ירוק לקציני בטיחות תעבורה: היעזרו במתנדבי עמותת אור ירוק

לאחרונה נערך כנס שנתי מיוחד ביקום, שעוסק ברכבים התפעוליים בחברות וארגונים. רכב תפעולי הוא רכב קטן הידוע יותר כרכב גולף, בו משתמשים עובדים במקומות עבודה גדולים במיוחד, אשר בעבודתם הם נדרשים להגיע פעמים רבות ממקום למקום וכן תושבי קיבוצים ומושבים.
אל הכנס, שנערך במרכז להתחדשות הקיבוץ באודיטוריום של קיבוץ יקום, הגיעו כמאה מנהלי ומנהלות בטיחות של קיבוצים מכל רחבי הארץ, כמו גם מנהלי אזור רכב תפעולי האחראים על ציי הרכבים התפעוליים של בתי חולים, נמלים, שדות תעופה ועוד. בנוסף הגיעו לכנס גם קציני בטיחות בתעבורה אשר מתמודדים באופן יומיומי עם סוגיות שונות בתחום הרכב.

בין המציגים בכנס, היה גם אילן גרודסקי, ראש תחום טכנולוגיה בעמותת אור ירוק ומיכל אלפרן, מנהלת הפרויקטים במגזר העסקי של עמותת אור ירוק, אשר הציגו לנוכחים את אתגרי הבטיחות בתחום הרכבים התפעוליים בחברות וארגונים. בנוסף, הציגו השניים את העתיד של הרכבים התפעולים ואת כלי הרכב הממונעים שעתידים להחליף אותם. בסיום, קרא גרודסקי, למנהלי וקציני הבטיחות להיעזר ולהסתייע במתנדבי עמותת אור ירוק בכדי לשפר את רמת הבטיחות בארגונים בהם הם עובדים.

בכנס, הוצגו בין היתר תקנות הרכב התפעולי וקלנועיות, בטיחות בדרכים ברכבים התפעוליים, הסדרת תשתית שבילים נפרדים לרכבים תפעוליים, תערוכת קלנועיות מסוגים שונים ועוד.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, המבוססים על הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בין השנים 2004 – 2012 שולמו על ידי המוסד לביטוח לאומי כ- 2.1 מיליארד ₪ לנפגעי תאונות דרכים בעבודה. על פי הנתונים, בכל שנה בשנים האלו נפגעי תאונות הדרכים בעבודה מהווים כ- 12% מתוך כלל נפגעי תאונות הדרכים שרשומים במשטרת ישראל.

עמותת אור ירוק מפעילה תכנית ייחודית המופעלת בפריסה ארצית, לטיפול בבטיחות בדרכים במקומות עבודה. מטרת התכנית היא להעלות את המודעות לבטיחות בדרכים, להטמיע את הנושא ולחשוף אותו לעובדים רבים ככל האפשר. השאיפה היא, להפוך את סביבת העבודה ואת הארגון למקום המקדם את נושא הבטיחות בדרכים בכדי לשמור על חיי העובדים ובני משפחותיהם.
אור ירוק תנועה כביש תאונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד