י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מתנה שמדירה קבוצות"

הספר היהודי הרתיח את מנכ"ל העירייה: "פגע ברגשות"

מנכ"ל עיריית הרצליה זועם על כך שיו"ר ועד העובדים העניק לעובדי העירייה ספר קידוש במסגרת שי לחג: "רבים פנו אלי ואל גורמים נוספים במחאה על סוג המתנה. הדבר פוגע ברגשותיהם"

הספר היהודי הרתיח את מנכ"ל העירייה: "פגע ברגשות"
עו"ד אהוד לזר צילום: מתוך פייסבוק

איש התקשורת ינון מגל מפרסם בחשבון הטוויטר שלו מכתב מקומם במיוחד שחיבר מנכ"ל עיריית הרצליה בו הוא מביע את זעמו על כך שיו"ר ועד עובדי העירייה חילק כשי לעובדים ספר קודש במסגרת המתנה לחג הקרב.

"הנדון: חוסר שביעות רצון מהמתנה שחולקה הבוקר לעובדי העירייה על ידי ועד העובדים", כותב עו"ד אהוד לזר, מנכ"ל העירייה. "‏הבוקר ועד העובדים חילק לעובדי העירייה, (בנוסף לשוברי החג שהעירייה והועד חילקו), ‏ספר קידוש (ספר שמאגד את סוגי הקידושים לשבת וחגים. מ.ג.)".

לטענתו, "‏מאז שעות הבוקר עובדים רבים פנו אלי ואל גורמים נוספים במחאה על סוג המתנה, שכן ‏רבים מהם אינם שומרי מסורת ורבים אחרים אינם יהודים - והדבר פגע ברגשותיהם".

לדבריו לזר, "‏היה מקום להתייעץ עם גורמים במשאבי אנוש או בהנהלת העירייה, ו/או עם עובדים ‏ממגזרים שונים ותפיסות אמונה שונות - בטרם קבלת ההחלטה".

הוא כותב כי "‏אני עובד בעירייה כ-11 שנים ומעולם לא חולקה מתנה שמדירה קבוצות אוכלוסייה שונות. ‏בנוסף, ועד העובדים הוא לא ארגון של אדם אחד, ובאופן תמוה בחרת לחתום על המתנה ‏בשמך".

לסיום הוא כותב כי "‏הדברים אינם מצטיירים טוב, הן מבחינה אישית והן ברמה הציבורית. ‏אני מבקש שבפעמים הבאות תתייעץ עם אנשי המקצוע המתאימים כדי שדברים כאלו לא ‏ישנו".

הרצליה מתנה לחג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד