כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
שתי כיתות הושחתו

ונדליזם: כך פתחו את שנת הלימודים בתיכונים. צפו

תלמידי התיכונים ברחבי הארץ פתחו את שנה"ל במעשי ונדליזם: בתיכון "הרצוג" בחולון התיזו מטף על מורה, צילמו והעלו לרשת. בביה"ס "ארז" שבעפולה השחיתו 2 כיתות. בתיכון אורט קריית ביאליק הדליקו אבוקות ובמגידו נמצאו כ-40 תלמידים שיכורים לאחר שבילו את הלילה בשטח ביה"ס

ונדליזם: כך פתחו את שנת הלימודים בתיכונים. צפו
התזת המטף צילום: צילום מסך

השבוע הראשון לפתיחת שנת הלימודים החל עם שורה של מעשי ונדליזם. בתיכון הרצוג בחולון התיזו תלמידים ממטף על מורה, צילמו ולאחר מכן העלו לרשת. במקרה אחר, באחד מיישובי המועצה האזורית מגידו, נמצאו כ-40 תלמידים שיכורים לאחר ש'בילו' את הלילה בשטח בית הספר.

במקרה נוסף, בבית ספר ארז בעפולה, השחיתו תלמידים שתי כיתות. אחת מהן הושחתה לגמרי ובשנייה רוססו ציורי גרפיטי, כך דווח ב'כאן חדשות'. על פי הדיווח, בתיכון אורט קריית ביאליק, הדליקו התלמידים אבוקות בכניסה לבית הספר.

ב'כאן חדשות' דווח, כי האירועים הם חלק ממסורת בשנים האחרונות בהם תלמידי יב' החדשים מגיעים לבית הספר ביום הראשון ללימודים ומתפרעים ואף זורקים בלוני מים וביצים על תלמידי השכבות הנמוכות יותר.

מתיכון 'הרצוג' חולון נמסר: "הנהלת בית הספר רואה את המעשה בחומרה רבה והחלה מיידית בטיפול חינוכי ומשמעתי מול התלמיד והוריו וכן מול תלמידי הכיתה". התלמיד שהשתמש במטף אמר כי המעשה היה "מעשה קונדס שלא סיכן איש, היה כתוב על האבקת כיבוי שהיא ידידותית לסביבה ואינה מסוכנת לבני אדם".

 

וונדליזם פתיחת שנת הלימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד