כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

'דגל התורה' מציגה: קו ייעוץ משפטי

'דגל התורה' בירושלים ביוזמה מבורכת: תפעיל קו ייעוץ משפטי בנושאי מימוש זכויות רפואיות ודיני עבודה

'דגל התורה' מציגה: קו ייעוץ משפטי

אנשים רבים אינם מודעים לעובדה שהם זכאים לפיצויים, קצבאות והטבות שיכולים להגיע למאות אלפי שקלים בשנה. בעקבות כך יוצאים ב'דגל התורה - ירושלים׳ עם קו ייעוץ משפטי בנושא חשוב זה.

לרוב, ייעוץ קצר מעו"ד בסוגיות הנ"ל, נותן לאזרח את הכלים לדעת לפעול מול הרשויות מבלי להיכנס להוצאות מיותרות.

קו הייעוץ המשפטי של 'דגל התורה' ירושלים יופעל על ידי פקס ייעודי - אליו יפנו האזרחים בשאלות לגבי זכויותיהם והיכולת לממש אותם. את הקו החם יתפעלו מחלקות במשרד מושקוביץ ושות'.

מדובר במקרים כגון תביעות על הולדה בעוולה, ילד שנולד עם שיתוק מוחין, אדם הסובל מהפרעה נפשית, הורה שנקלע למצב סיעודי, משלם מיסים מהכנסות שנקלע למצב רפואי, עובד שעבר תאונת עבודה, אדם שנקלע לאובדן כושר עבודה חלקי או מלא, עובד שפרש מעבודתו בגלל מצב רפואי, ילד שסובל מהפרעה בתקשורת ועוד,

כך גם יענו עורכי הדין על שאלות ביחסי עובד מעביד, פיטורין מעבודה, זכויות של עובדת בהריון בעבודה, הפרות של חוזים בצרכנות, ועוד.

הרב יצחק ברנר, איש 'דגל התורה' בירושלים, אומר כי "לאור הפניות הרבות שהגיעו ללשכה לפניות הציבור הפעילה של 'דגל התורה' והעובדה שאנשים רבים זכאים בכל הנושא של מימוש זכויות רפואיות לפיצויים, קצבאות והטבות ואינם מודעים לכך, החלטנו לקיים שת"פ עם משרד עורכי הדין מושקוביץ ושו"ת, אשר עומדים לימיננו בכל דבר ועניין, זאת בכדי להביא את המידע לציבור בכדי שיהיה באפשרותו לממש את זכותו".
ייעוץ דגל קו פניות הציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד