כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

האם סקרים הפכו לכלי פוליטי?

הממצאים הסותרים של הסקרים ביחס לש"ס, ותוצאות הסקר של 'בחדרי חרדים' מעלים את השאלה:

האם סקרים הפכו לכלי פוליטי?

"אם הבחירות היו נערכות היום מה היית בוחר?", זו השאלה המוצגת מידי כמה ימים בסקר מגוחך ללא שום תועלת והגיון, ומתוך תוצאות הסקר אשר כלל לא משקפות מציאות עכשווית, צצות ורצות להן כותרות חדשות.

עיינתי בטבלת הסקרים משנת 2012 שם מצאתי שוב את משחק המספרים, חלקם נתנו את מספר נמוך לש"ס, וחלקם קצת הגביהו מספרים, בשורה התחתונה למרות הסקרים והתחזיות השחורות, ניצחנו את הסקרים בבחירות.

כאן נשאלת השאלה מיהם "חכמי חלם", אשר מנסים בכל כוחם לרסק בסקרים את התנועה?

כעם אוהבי סקרים ערכתי סקר קטן בין מכריי, התוצאות היו מעניינות אך עגומות, כי "מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו", נזכרתי בפסוק כאשר הבנתי שחלקם של הסקרים, יוצאים מתוך ארון מוסתר של עסקני ציבור כדי להשפיע על מתמודד כזה או אחר לנקוט בצעדים פוליטיים.

אנשים אלו גורמים נזק לציבור ולמפלגה בשם הטפשות, הכבוד והשררה. הרי מה יועיל לכם להכפיש מפלגה שאתם בעצם חלק ממנה? לבסוף תפגעו בכל התנועה והמפלגות המתחרות יקחו את הקולות בגלל פעולת רגש לא הגיונית, מלווה בשכחת השכל במגרה,

אם וכאשר אנו נכנסים לתקופת בחירות בשנה הנוכחית התועלת הכי גדולה שלכם בהוצאת סקרים כאלו זה דווקא לעלות את קרנה של התנועה והחרדים.

אגב - קראתי תגובות של אנשים לכתבות על "מהפכת הסקרים", התגובה הכי משקפת את אמיתות הדבר תגובתם של אנשים שכתבו מפורשות: תוצאות הסקר תלויה בסוג האנשים אשר אליהם תפנו את השאלה. לכן אני רואה בפרסום סקרים מלאים בשאלה דמיונית של : "אם".. כהבל שאין בו ממש.

באשר לכם, הציבור אשר קורא, כתבות, תגובות, דיוני קבוצות וכדומה, תשאירו את זה ליום המחר ביום בו נצטרך לתת את האנרגיות האמתיות השטח כדי לנצל כל קול לעלות את קרנו של הציבור החרדי בשטח. באחדות נוכל לנצח.
סקרים בחירות שס יהדות התורה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד