א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לא מצטרפת לקמפיין

מלניה מתרחקת מאור הזרקורים ומתמקדת בבנה בארון

מלניה טראמפ מתמקדת בבנה בארון, ונמנעת מלהקדיש תשומת לב לצילום של טראמפ מהמעצר ומתרחקת מאור הזרקורים. מלניה לא הגיבה על כתבי האישום אפילו לא לחברים. היא מתמקדת בבנה בארון, בן 17, בחיפושיו אחר מכללה. היא לא צפויה להצטרף לדונלד טראמפ בקמפיין או להיות לצידו בדיונים בבית המשפט

מלניה מתרחקת מאור הזרקורים ומתמקדת בבנה בארון
הנשיא לשעבר טראמפ בצילום המאסר צילום: טוויטר

מלניה טראמפ מתמקדת בבנה בארון ולא צפויה להצטרף לבעל דונלד טראמפ במסלול הקמפיין או בבית המשפט, תוך שהיא ממשיכה להתרחק מאור הזרקורים. השתיקה שלה כוללת להישאר אמא במשרה מלאה לבנה בארון, ומתעלמת מהתמונה שהפכה ויראלית מבית הסוהר בג'ורג'יה שם הוא נאשם בהונאת בחירות.

"מלניה טובה בטיפול בעסקים ובדברים הכוללים את החיים שלה, את חיי בנה וחיי בני משפחתה הקרובים", אמר מקור למגזין 'פיפל'. "היא לא תהיה במעגל הקרוב של אנשים שהיא מכירה ותגיב בגלוי על התביעות או על התמונה. תהיה לה הדרך להתמודד עם זה וכל דבר אחר בפומבי כשיתחשק לה".

והיתה לה סיבה להתרחק מאור הזרקורים: בארון, בן 17, התמודד עם איומי מוות. בשבוע שעבר האשימה המשטרה אשה משיקגו בגין איומים לירות בנשיא ארה"ב ה-45, דונלד טראמפ ובנו הצעיר, בארון, בשורה של מיילים מטרידים. טרייסי מארי פיורנזה, בת 41, הואשמה באיומים ברצח.

"מלניה שונאת את כל הבעיות המשפטיות אבל מבינה איך בעלה משתמש במצוקות לטובתו", אמר המקור. "היא יודעת שצילום התמונה מהמאסר שולחת גם מסר לאויב וגם מסר לתומכיו".

"אבל זה לא אומר שהיא תתמוך בפומבי בטראמפ - לא במשפט או במסלול הקמפיין, מלניה עושה כמיטב יכולתה להתחמק מהתקשורת ולהתרחק מהנושאים סביב המקרה הזה ושל האחרים", אמר מקור במשפחת טראמפ למגזין.

בחירות בארצות הברית דונלד טראמפ מלניה טראמפ בארון טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד