י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הדלת שם, אתה יכול ללכת"

הפעם זה סופי? ינון מגל נשבר והחליט להיפרד

לקראת סוף תוכניתם אתמול שוב התגלע פיצוץ בין ינון מגל לחיים לוינסון. כאשר מגל הודיע לו מיידית שזו תוכניתם האחרונה יחד וכי לא ישדר איתו יותר. לוינסון הציניקן לא התרגש והתלוצץ עם סובביו • כך זה נראה בשידור חי

הפעם זה סופי? ינון מגל נשבר והחליט להיפרד
ינון מגל צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

האם הפעם זה סופי? שוב פיצוץ בין המגישים ינון מגל וחיים לוינסון במהלך שידור תוכניתם ברדיו 103FM. מגל נפגע קשות מהאשמות שהטיח בו לוינסון והודיע לו בשידור "יותר אני לא משדר איתך".

הפיצוץ שאולי הוביל להופעה האחרונה של השניים מעל גלי האתר, התרחש במהלך ראיון עם סגן ראש העיר תל אביב, חיים גורן, כשהשיחה נסובה סביב הצביון היהודי בעיר. בלהט הוויכוח התפרץ לוינסון לעבר מגל והטיח בו מילים קשות על יהדותו שהגדישו את הסאה מבחינת ינון מגל שהחליט לשים סוף לשידור המשותף.

מתוך רדיו 103FM.

"זה לא יימשך. אני לא מוכן להמשיך לשדר איתך, חיים", אמר מגל ויצא לפרסומת, לוינסון הגיב: "הדלת שם, אתה יכול ללכת". כשחזרו מפרסומות אמר מגל: "היות ולא נשדר ביחד, ניפרד בשיר יפה... עכשיו 103 יחליטו אם הם רוצים שאתה תישאר או שאני אשאר, אבל יותר אנחנו לא נשדר ביחד", הצהיר בנחרצות.

לוינסון השתעשע והחל להציע למפיקים והעורכים מסביב להמר על 200 שקלים אם זו אכן התוכנית האחרונה שלו יחד עם ינון מגל או שמא ישובו לשדר שוב בחמישי או בעתיד בכלל.

עוד בנושא:

פיצוץ בשידור חי: "קום תעוף מפה, לך הביתה"

מאזיני התוכנית הפופולרית יאלצו להמתין ליום חמישי כדי לגלות אם מדובר באיום של עידנא דריתחא או שמא מדובר בגט כריתות בין השניים, שכן לפי החוזה החדש, בימי ראשון וחמישי משדר מגל עם לוינסון, ובימים שני, שלישי ורביעי עם המגיש הוותיק בן כספית שחזר לפני שבוע לשידור אחרי הפסקה ממושכת בעקבות פיצוצים ועימותים חוזרים ונשנים בינו לבין מגל.

רדיו 103FM ינון מגל חיים לוינסון עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד