כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
טייס על הכביש

השוטרים נדהמו: המכונית האקזוטית לא הייתה שייכת לנהג

שוטרים שהיו בפעילות שגרתית הבחינו במכונית שברולט קורבט שנסעה לה בכביש. השברולט קורבט אינה סתם מכונית, לשברולט קורבט יש מנוע בנזין בעל שמונה בוכנות שמסוגל להזניק אותה ל-100 קילומטרים לשעה תוך פחות מארבע שניות וגם להאיץ אותה למהירויות שבאזור ה-300 קילומטרים לשעה

השוטרים נדהמו: המכונית האקזוטית לא הייתה שייכת לנהג
שברולט קורבט מוחרמת צילום: משטרת ישראל

מה יכולים שוטרים לעשות כאשר הם עוצרים כזאת מכונית? להתפעל. אבל מה הם עושים כאשר הם מגלים שהיא בכלל לא של הנהג? לכעוס. ומה הם יכולים לעשות כאשר הם מגלים גם שלנהג הזה אין רישיון בתוקף?.

הסיפור המוזר הזה התרחש בסוף השבוע כאשר שוטרים של משטרת התנועה הארצית שהיו בפעילות שגרתית הבחינו במכונית שברולט קורבט שנסעה לה בכביש. השברולט קורבט אינה סתם מכונית: מדובר במה שהאמריקאים שאוהבים מכוניות חולמים עליו בלילות: לשברולט קורבט יש מנוע בנזין בעל שמונה בוכנות שמסוגל להזניק אותה ל-100 קילומטרים לשעה תוך פחות מארבע שניות וגם להאיץ אותה למהירויות שבאזור ה-300 קילומטרים לשעה – ולכן אולי השוטרים רצו לעצור אותה כדי להציץ במכונית המיוחדת שנסעה לה לידם, אבל זה לא סוף הסיפור: כאשר השוטרים בדקו לעומק את המכונית המיוחדת ואת זהותו של הנהג, הם גילו שהנהג, תושב מזרח ירושלים, בכלל אינו בעליה של המכונית המיוחדת.

את זה עוד אפשר להסביר: לפעמים חברים משאילים אולי לחברים שלהם את המכונית כדי שייהנו, אבל מי שהשאיל את הקורבט המיוחדת היה צריך לדעת שהצעיר בן ה-21 שנהג בה בכלל לא מחזיק ברישיון נהיגה בתוקף: הבדיקה שהשוטרים עשו גילתה שהרישיון של ה"טייס" פקע בשנת 2020, כלומר אסור לו לנהוג במכונית היוקרתית או בכל רכב אחר.

וכך מכונית השברולט היוקרתית ש"רגילה", לנסוע במהירות של מעל 200 קילומטרים לשעה מצאה עצמה נוסעת לאט על גבו של הגרר של משטרת ישראל להחרמה של 30 ימים. והנהג? משטרת ישראל תגיש נגדו כתב אישום.

 

 

 

 

מזרח ירושלים משטרה גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד