ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
בכנס אחדות מיוחד

לקראת יום הדין: רבה של אור הגנוז סחף את האלפים • צפו

ערב חיזוק שהתקיים בימים האחרונים ע"י תנועת "האומה", בראשותו של הגה"צ רבי מרדכי שיינברגר רבה של אור הגנוז, סחף אליו אלפים מכל רחבי הארץ. צפו בתיעוד

לקראת יום הדין: רבה של אור הגנוז סחף את האלפים • צפו
הגה"צ רבי מרדכי שיינברגר במעמד צילום: באדיבות המצלם

לא רבים יודעים עד כמה גדולה השפעתו העצומה של הרב שיינברגר, בקרב קהלים ענקיים מכל השבטים והעדות בציבוריות הישראלית, החרדית, דתית וחילונית כאחד. אלפים רבים מכל גווני הקשת, אברכים לצד בני תשחורת, חסידים לצד אנשי מעשה, דתיים לאומיים, לצד כל עמך בית ישראל, גברים, נשים וטף, משחרים לפתחו ושותים בצמא כל דבר תורה והנהגה היוצאת מפיו, כשהכטל נעשה בצנעה ובענווה יוצאת דופן.

כך זה נראה בערב חיזוק שהתקיים במהלך הימים האחרונים בירושלים מטעם תנועת "האומה", בראשותו של הגאון הצדיק המקובל רבי מרדכי שיינברגר רבה של יישוב אור הגנוז הסמוך למירון, כשבעיצומו של המעמד, לאחר שעה ארוכה של משא קודש מרכזי מפיו ודברי תורה וחיזוק מפי גדולי תלמידיו, הרב אריק נווה, הרב יובל אשרוב והרב יוסף ליזרוביץ, משפיעים ורבנים מפורסמים, נטל הרב את המיקרופון והחל לפזם שירי רגש נודעים עם קהל ההמונים הנרגש שהתכנס למעמד המיוחד מכל חלקי הארץ להתחזקות בימי הרחמים והסליחות, וקיום חזונו לאחדות עם ישראל, כשבסיום אף קם לרקוד ולפזז ממקומו על אף גילו המופלג בלעה"ר, לקול התרגשות ההמונים.

את מעמד האלפים המיוחד ליווה מוזיקלית אמן הרגש העולה עוזיאל דייטש, בליווי מקהלת סולמות מת"ת גנזי שמעון שבאור הגנוז, בניצוחו של שמחה פריד, והקלידן משה בהר, כשעל ההפקה כולה חתום שמחה ויצמן.

צפו בתיעוד

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד