כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"החלטה - סביב תקופת החגים"

בבנק ישראל מכחישים את הדיווח לפיו היום תיפול ההחלטה של הנגיד

בנק ישראל מכחישים את הדיווח הבוקר לפיו נגיד בנק ישראל צפוי להודיע היום שהוא אינו ממשיך לקדנציה נוספת | המחליף שסומן ליאו ליידרמן, המכהן כיום כיועץ הכלכלי הראשי של קבוצת בנק הפועלים

בבנק ישראל מכחישים את הדיווח לפיו היום תיפול ההחלטה של הנגיד
פרופ' אמיר ירון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בבנק ישראל מפרסמים הודעה בה הם מכחישים את הדיווח היום (שני) בגל"צ. בדיווח עצמו סופר כי נגיד בנק ישראל, אמיר ירון, צפוי להודיע היום על כך שאינו מעוניין לכהן בכהונה נוספת. "הדיווח הבוקר בגל"צ על כך שהנגיד ימסור היום את החלטתו בדבר המשך הקדנציה אינו נכון. כפי שמסר עד כה, הנגיד ימסור את ההחלטה מצידו בדבר הארכת קדנציה סביב תקופת החגים", נמסר מדוברות הבנק.

בדיווח נאמר גם כי כי פרופ' ליאו ליידרמן הוא המועמד המוביל לתפקיד נגיד בנק ישראל במקומו של אמיר ירון. ליידרמן, כיום היועץ הכלכלי הראשי של בנק הפועלים, הכחיש ומסר כי "במצב הנוכחי הוא אינו מעוניין בתפקיד" וכי "הוא רוצה להמשיך בתפקידיו באוניברסיטת ת"א ובבנק הפועלים".  כמו כן ליידרמן אמר כי לא נעשתה פנייה אליו מכיוונה של הממשלה, וכי הוא "ממליץ לממשלה לעשות כל שביכולתה כדי להשאיר את אמיר ירון לקדנציה נוספת".

פרופ' ליאו ליידרמן היה המועמד היחיד בסיבוב הקודם לתפקיד נגיד בנק ישראל אך פרש מההתמודדות ימים ספורים בשל 'נסיבות אישיות'.

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד