כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נהג אוטובוס מבני ברק הותקף ע"י ערבים בצפון

הצעירים, שביקשו להגיע לאום אל פאחם, ירדו בצומת מגידו מחוסר כסף, וברדתם חבטו בפניו של הנהג ונמלטו. הוא פונה לבי"ח

נהג אוטובוס מבני ברק הותקף ע"י ערבים בצפון
נדב שושנת העמקים - עמוד הפייסבוק 'מבזקי חדשות בזמן אמת'

בליל אמש (ראשון) הותקף חרדי נהג אגד על ידי צעירים ערבים, ונפצע באורח קל.

המקרה אירע באוטובוס קו 480 מעפולה לכיוון תל אביב, בסמוך לשעה 22:00 הותקף הנהג, לאחר ששני צעירים ערבים שעלו בתחנה המרכזית עפולה ביקשו להגיע לאום אל פאחם.

שני הערבים, חבטו בפניו של הנהג כשירדו בתחנת האוטובוס בצומת מגידו משום שלא היה להם מספיק כסף לנסיעה עד אום אל פאחם, ונמלטו מהמקום ליער סמוך, עוד בטרם הספיק הנהג להגיב.

הנהג, חרדי תושב בני ברק, נפגע באורח קל ופונה לבית החולים, במהלך הלילה הוא שוחרר לביתו.

זהות החשודים בשלב זה לא ידועה, הם צעירים בשנות ה-20 לחייהם, חייל וכמה מהנוסעים ניסו לתפוס אותם. תחנת המשטרה באום אל פאחם פועלת לאיתורם.

לא מדובר במקרה הראשון שבו הנהג מצא את עצמו מותקף. בתחילת השנה האזרחית, אחד הנוסעים שעלה עליו לאוטובוס תקף ודקר אותו. גם אז הוא נפצע באורח קל.

המקרה אירע לפני כשנה, בצומת רעננה בתחנות האוטובוס, שני נוסעים התווכחו על מקום ישיבה. הנהג התערב בוויכוח, ואז החל אחד מהם לתקוף את הנהג.

"ברגע שהבנתי שמשהו מסוכן עלול להתרחש באוטובוס שעליו אני מופקד, פתחתי במהירות את הדלתות ושחררתי את הנוסעים בתחנה שבצומת רעננה", סיפר אז.

הנוסע שלף סכין יפנית והחל לתקוף את הנהג שמיד החל לרדת מהאוטובוס. לאחר שהנהג נפצע קלות וחש מאויים, הנהג שלף את נשקו האישי וירה מספר יריות באוויר.

שוטר שבמקרה עבר במקום - זיהה את האירוע, והחל לרדוף אחר החשוד, לאחר מכן הצטרפו אליו שוטרי משטרת כפר סבא, וביחד ביצעו מעצר של הדוקר.







אוטובוס אגד נהג נפגע פנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד