כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מה קורה אצל השכנים שלנו?

מל"טים רבים מסוריה טסים לירדן - ומיורטים

מה הסיפור של המל"טים שנשלחים מסוריה לירדן ומופלים על ידי צבא ירדן? אחרי שבירדן דיווחו על הפלת מל"ט עמוס בסמים שהגיע מסוריה. מתברר כי המל"ט נמצא עמוס בסם קריסטל, והוא הועבר לרשויות המוסמכות | מלחמה חשאית

מל"טים רבים מסוריה טסים לירדן - ומיורטים
אילוסטרציה צילום: pixabay

בפעם התשיעית השנה הודיע ​​הכוחות המזוינים הירדנים כי הפילו מל"טים שהגיעו משטח סוריה, עמוסים בסמים, נשק ותחמושת, כולל ניסיון להחדיר חומר נפץ מסוג TNT.

המחוז הצבאי המזרחי של ירדן הפיל הבוקר עם שחר מל"ט עמוס בחומרים נרקוטיים שהגיעו משטח סוריה, גורם צבאי רשמי בפיקוד הכללי של הצבא הירדני אמר ל'אל ערביה': "כוחות משמר הגבול, בתיאום עם מחלקת הפיקוח על סמים ושירותי הביטחון הצבאיים, עקבו אחר מל"ט בלתי מאויש שמנסה לחצות את הגבול באופן בלתי חוקי משטח סוריה לשטח ירדני, והוא הופל בתוך השטח הירדני".

הגורם מסר כי המל"ט נמצא עמוס בסם קריסטל, והוא הועבר לרשויות המוסמכות.

הגורם הדגיש כי "הכוחות המזוינים הירדנים ימשיכו לטפל בכל כוח ובנחישות בכל איום בחזיתות הגבול, ובכל המאמצים שנועדו לערער את ביטחון המולדת ולהפחיד את אזרחיה".

שר ההסברה הירדני לשעבר, מוחמד אל-מומני, סבור שמה שקורה בגבול הירדני הוא מלחמה גלויה שנכנסה לשלב מסוכן עקב נוכחות מל"טים.

אל-מומני אמר כי "ידיה של איראן ברורות במלחמה הזו, וזו השיטה שלה שאנחנו רגילים אליה". מומני המשיך ואמר: "האיראנים רוצים להבריח סמים ונשק כדי לחפש כסף, ולגרום לאי יציבות, כפי שהם עושים בכל האזור".

תפיסת סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד