י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

המיליונר גאסט העניק 20 אלף ש"ח לאלמנת השוטר

עו"ד ציבין, בא כוחו של המיליונר החרדי, העניק בשמו 20 אלף ש"ח לאלמנת השוטר הדרוזי זידאן סייף עקב היותו מגן ומציל חיים

ציבין אמש מענקי את הסכום. צילום: באדיבות המצלם
ציבין אמש מענקי את הסכום. צילום: באדיבות המצלם

הבית בבית העם בכפר יאנוח-ג'ת, הסמוך ליישוב כפר ורדים שבגליל, רגיל למראה חרדים שפקדו החל מהלוויתו את בית המנחמים של השוטר הדרוזי זידאן סייף, ובאו לחזק את היותו מגן על מתפללי בית הכנסת בהר נוף.

אמש הם נתקלו גם בחרדי שהביא סכום כסף לאלמנה, המיליונר החרדי אדי גאסט החליט להעניק לאלמנת השוטר הדרוזי, זידאן סייף, סך של 20,000 ₪ עקב היותו מגן ומציל חיים.

הסכום שוגר במעטפה לבית המשפחה באמצעות בא כוחו של המיליונר עורך הדין מרדכי ציבין. המיליונר הצהיר כי אם חס ושלום יהיו פיגועים נוספים הוא יעניק פרסים לאותם מצילי חיים שיעמדו בחירוף נפש.

אמש אף הגיעו ראשי העדה הדרוזית לביקור בקהילת בני תורה בהר נוף יחד עם ח"כ לשעבר איוב קרא, פגשו את המשפחות השכולות ושוחחו עם רב הקהילה.

אלמנת השוטר אמרה: "אני מאוד מאוד מודה לתורם. ראשי העדה הדרוזית והמשפחה רוצים לפגוש אותו ולהגיד לו תודה. אני סטודנטית, אין לי מקורות הכנסה ואת כל הפרנסה היה מביא בעלי זידאן ז״ל. הוא רצה שאני אלמד. אני מאוד התרגשתי, לא רק מהסכום אלא גם מהמחשבה של האיש הצדיק הזה שעשה כזה דבר טוב. זה מוכיח עוד פעם על הקשר העמוק בין העדה הדרוזית לעם היהודי והדם של בעלי מוכיח עוד יותר כמה אנחנו קשורים למדינה. אני מקווה שאם יהיו עוד אנשים שיעצרו מעשי טרור כמו בעלי ז״ל גם הם יקבלו פרס".

אביה של האלמנה, אחמד טרודי, מסר: "התרומה גרמה התרגשות גדולה לאלמנה למשפחה ולהמון אנשים מקרב העדה. אין לי את המילים בשביל להגיד תודה מרוב התרגשות. זה יעזור לבת שלי כלכלית, וזה גם נותן לנו תמיכה נפשית והאיש הנפלא שנתן את הכסף גורם עוד יותר להרגיש שאנחנו עם אחד ושמעשה הגבורה והחיים של זידאן הלכו למשהו הכי חשוב שיש בעולם - להציל חיי בני אדם - וזה נותן לנו קצת נחמה. ראשי העדה רוצים להודות לו אישית. אני דואג מאוד מאיפה יהיה לבת שלי האלמנה כסף בשביל לחיות. עכשיו החיים ממשיכים, כולם ישכחו שזידאן מסר את נפשו להציל יהודים והבת שלי תצטרך כסף בשביל לאכול ומאיפה יהיה לה".
אלמנה ציבין שוטר דרוזי סכום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד