ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
חילופי עקיצות

לאחר שתקף - כעת מגיעה תגובת השר: "שמים פס על הממשלה"

בן גביר עונה בעוקצנות לפרקליט המדינה שתקף את הגיבוי שנתן השר לשוטרים שנטען כי פעלו באלימות: "הרוח השולטת בפרקליטות לאורך כל השנים היא רוח השמאל"

לאחר שתקף - כעת מגיעה תגובת השר: "שמים פס על הממשלה"
עמית איסמן//איתמר בן גביר צילום: Flash90

לאחר שפרקליט המדינה תקף הבוקר (שני) בנאומו את השר לביטחון לאומי, הוא לא נשאר חייב ועונה לו בחריפות. "אכן שום דבר לא משפיע על אג'נדה שמאלנית שהשתלטה על הפרקליטות כבר שנים רבות. ישנם פרקליטים מצוינים והגונים, אך הרוח השולטת בפרקליטות לאורך כל השנים היא רוח השמאל".

השר הוסיף כי "ברוב הדיונים שהשתתפתי בהם בשנה האחרונה עם נציגי הפרקליטות, לא באתם ליישם את מדיניות הממשלה אלא מדיניות עצמאית משלכם, של חוסר גיבוי לחיילים, חוסר גיבוי לשוטרים אך גיבוי לאנרכיסטים שהפרו חוק, וממררים את החיים לנבחרי ציבור וחסינות למשפחות פשע ממעצרים מנהליים ומחקירות שב"כ בשל התנגדות הפרקליטות".

ולסיום "בקיצור, עמית היקר: אתם בהחלט עצמאים, עושים מה שבא לכם, שמים פס על הממשלה ועל בחירת העם בקלפי"

כזכור, פרקליט המדינה, עו"ד איסמן, נאם ב'ועידת המשפט' של לשכת עורכי הדין. בין דבריו הוא הפנה עקיצה לכיוונו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ואמר כי "שיקול הדעת חייב להישאר עצמאי - החלטות בתיקים לא יושפעו מהתבטאויות שרים שמגבים שוטרים חשודים בעודם בחקירה".

בהמשך אמר איסמן: "תפקידה של הממשלה ואף חובתה לקבוע מדיניות. פרקליטות המדינה מחויבת ביישום מדיניות הממשלה וכך אנחנו עושים בתחומי האכיפה השונים. לצד זאת, שיקול דעתה של הפרקליטות בהחלטותיה הפרטניות בכל תיק ותיק הוא עצמאי, וחייב להישאר עצמאי ולא מוכתב על ידי הממשלה בכלל ואף לא על ידי כל גורם מיניסטריאלי, בכיר ככל שיהיה, בפרט.

חדשות איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד