ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
למשפחה שלי רק מכבי

כל הסיבות להימנות על חברי מכבי

לקראת השנה החדשה שבפתח, מגישה מכבי סקירה מקיפה על שירותי הבריאות והרפואה אותם היא מגישה ברחבי הארץ – הנתונים שמייצבים אותה כסטנדרט הבריאות הגבוה בישראל

כל הסיבות להימנות על חברי מכבי
למשפחה שלי רק מכבי צילום: יח"צ

יתרונותיה של מכבי שירותי בריאות ברחבי הארץ, ידועים במנעד רחב של תחומים, החל ברפואה מקצועית המוגשת על ידי רופאים מומחים, עבור דרך פריסת שירותים במרחק עגלה וכלה בהנגשת שירותים בהתאמה מרבית לכלל החברים. לפניכם רשימה חלקית של יתרונות ומעלות שירותי הבריאות והרפואה אותם מגישה מכבי בכל רחבי הארץ.

למכבי הכי הרבה רופאים מומחים. החשיבות בדבר מומחיותו של הרופא ברורה מאליה. 90% מרופאי מכבי הינם רופאים בעלי שם ומכהנים כרופאים בבתי חולים מובילים, מה שמבטיח את מקצועיותם וניסיונם הרב אותו הם מגישים לברי מכבי.

למכבי הכי הרבה בתי חולים לבחירה ביחס לקופות האחרות. כל קופת חולים מאפשרת למבוטחיה לפקוד בתי חולים מסוימים לצורך ביצוע הליכים רפואיים אלקטיביים (שאינם חירום). רשימת בתי חולים אלו נקראת רשימת הסדרי הבחירה של הקופות. בדו"ח של משרד הבריאות שפורסם לאחרונה, נמצא כי הקופה שמציעה את הסדרי הבחירה הרחבים ביותר היא מכבי שירותי בריאות.

חברות מכבי נהנות מסל לידה מורחב המשתלם ביותר. לאחרונה הגדילו במכבי את הסל שנותן יותר. יותר ימי הבראה – הוגדלה הזכאות לימי ההבראה בהתאם למספר הלידות. יותר חודשי מימוש – הזכאות להטבה היא למשך חודשיים מהלידה. יותר החזרים כספיים – ההחזר הגבוה ביותר ליום, עד 431 ₪ ליום.

למכבי פריסה ארצית של שירותי רפואה דחופה עם רופאים מומחים של מכבי. אם בעבר על כל חבלה המצריכה הדבקה או למקרים בהם יש חשש כמו לחץ דם גבוה וכד' היו נוסעים לבית חולים, פריסה רחבה של שירותי רפואה דחופה המאוישים ברופאים מומחים של מכבי, מייתרת את הצורך בכך. שירותי הרפואה הדחופה פעילים בשעות הערב, בסופי שבוע ובערבי חג, בכל רחבי הארץ. הייחודית של מכבי בשירות זה הינו שהרופאים המטפלים במוקדים הם רופאי מכבי שמכירים את התיק הרפואי של המטופל ומתעדים ישירות לתוך תיקו הרפואי את הנתונים הנדרשים, מעלות שלא קיימות בספק חיצוני של שירות רפואת חירום. כמו כן, גם במקרים של הפניה דחופה או מרשם הנצרך באופן מיידי – תמיד יש רופא שעובד ויוכל להנפיק את הנדרש.

עולם ההטבות 'אפ-אפ' ממשיך להתרחב בעשרות מתחמים נוספים ברחבי הארץ. עולם ההטבות 'אפ-אפ' שהשיקה מכבי לאחרונה, הינו חלק ממהלכי קידום הבריאות אותם מובילה מכבי לטובת כלל חבריה, ועוזר להם לשלב בתוך השגרה העמוסה והיומיומית מאות פעילויות בריאות מגוונות, הניתנות על ידי מאות בתי עסק ברחבי הארץ. לאור הצלחת השירות והיענות חברי מכבי לשילוב פעילויות בריאות במהלך היום, הוסיפו במכבי עשרות בתי עסק ומתחמי בריאות נוספים בפריסה ארצית, כדי להגיש את השירות הייחודי בצורה מיטבית ובנוחות מרבית.

התאמת שירותים ומרחק עגלה. מכבי משקיעה משאבים רבים בשביל שחברי מכבי יקבלו את כל השירות הכי קרוב שאפשר – במרחק עגלה, ובהכי פחות מאמץ וזמן. בהתאם לכך דואגים במכבי לפריסת מרפאות רחבה בכל רחבי הארץ. כמו כן, מכבי מובילה מדיניות של התאמת כלל השירותים לכל חברי מכבי בארץ, כדי להגיש את השירות בצורה הטובה ביותר לחברים.

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד