ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ילדי מכבי בריאים יותר עם "מכבי אקטיבי"

טיפול משפחתי לאורח חיים בריא לילדים בעלי משקל עודף מבית מכבי שירותי בריאות • במיוחד בשבילכם יזמה מכבי שירותי בריאות את תוכנית "מכבי אקטיבי", המציעה טיפול משפחתי לאורח חיים בריא לילדים וילדות בגילאי 6-16 בעלי משקל עודף. מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "ממשיכים להוביל את שירותי הבריאות גם בתחומי הרפואה המונעת לטובת שיפור איכות החיים".

ילדי מכבי בריאים יותר עם "מכבי אקטיבי"
מכבי אקטיבי בני ברק צילום: יח"צ

מכבי בבני ברק תקיים מיד לאחר חגי תשרי הבאים עלינו לטובה תוכנית ייעודית למשפחות עם ילדים בעלי עודף משקל. זאת, כחלק מיוזמות לקידום בריאות על ידי מכבי שמטרתן להוביל לאורח חיים בריא ושיפור איכות החיים. במסגרת תוכנית "מכבי אקטיבי", יתקיימו פעילות גופנית לילדים על ידי מאמני כושר מוסמכים, מפגשים לאימהות בהנחיית עו"ס ודיאטנית, מפגשים לילדים בהנחיית דיאטנית, ייעוצי תזונה פרטניים וייעוצי פעילות גופנית.

השמנה בקרב ילדים אינה דבר נדיר. היעדר טיפול במשקל עודף, עלול לגרום לכך שההשמנה תמשיך ללוות אותם גם בעתיד על כל המשתמע מכך. לכן, ישנה חשיבות גדולה להעלות את הנושא למודעות כבר בגילאים צעירים כדי לתת את המענה האולטימטיבי. מכבי, כחלק ממעטפת הבריאות הכוללת שהיא מובילה בעיר בני ברק, יזמה את התוכנית הייחודית כדי לסייע באופן מקצועי להתמודדות עם משקל עודף בקרב ילדים.

במכבי מציינים כי לפני הרישום תתקיים פגישה עם עו"ס / דיאטנית לבחינת התאמה. הקבוצות יחולקו לפי גילאים בהתאמה מרבית לאורח החיים של האוכלוסייה המקומית, בהתאם לערכים של מכבי הדוגלים בהלימה תרבותית ומקצועיות חסרת פשרות.  

מנהל מרחב בני ברק במכבי, ר' ברוך שטרן: "מכבי ממשיכה להוביל את שירותי הבריאות בעיר גם בתחומי הרפואה המונעת לטובת שיפור איכות החיים. לצד מעטפת השירותים הרחבה בתחומים רבים, אנו פועלים גם בהיבטי קידום בריאות בקהילה לטובת התושבים. מכבי אקטיבי הינה חלק ממכלול יוזמות ופעולות שאנו מובילים מתוך ראייה רוחבית ותואמת אוכלוסייה. אנו רואים חשיבות רבה בהמשך פעילות מונעת המביאה לעליית איכות החיים ותורמת לבריאות החברים".

מכבי שירותי בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד