כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הקיץ עדיין כאן

תכשירי סדרת דרמקסול של ד"ר פישר לטיפול יעיל ויסודי לעור בעייתי בימים החמים

הקיץ החם עדיין בעיצומו ועמו תופעות נלוות המשפיעות גם על העור. זיעה, הניגרת כתוצאה מהחום, עשויה לפתח גירויים ואדמומיות על העור המסבים אי נוחות רבה. בדיוק לצורך כך פותחה בד"ר פישר סדרת דרמקסול המסייעת בהרגעת העור והפחתת אדמומיות

תכשירי סדרת דרמקסול של ד"ר פישר לטיפול יעיל ויסודי לעור בעייתי בימים החמים
ד"ר פישר פארמה דרמקסול צילום: יח"צ

סדרת דרמקסול של ד"ר פישר מתאימה במיוחד לאקלים השורר בארץ. עם ימי שמש רבים בשנה וחום שנוכח בחיינו תקופות ארוכות, תופעת הזיעה המוגברת מלווה אותנו ממושכות ועשויה להשפיע על העור. מעבר לתחושת אי-הנוחות הנגרמת כתוצאה מגירוי ועקצוצים, לעיתים הזיעה משפיעה גם על נראות העור עם הופעת אדמומיות לא נעימה.

בדיוק לשם כך פותחה במעבדות ד"ר פישר סדרת דרמקסול לטיפול וסיוע בעור רגיש ובעייתי. תכשירי הסדרה כוללים תרחיץ פנים וגוף, תרחיץ פנים וג'ל נקודתי. תכשירי הסדרה עומדים בסטנדרטים הגבוהים של ד"ר פישר, נבדקו דרמטולוגית, ללא פראבנים, ללא שמנים וללא צבע, מותאמים לעור רגיש ומכילים מרכיבי לחות לתחושת רעננות ויעילות הטיפול.

סדרת דרמקסול מכילה שילוב של רכיבים אקטיביים לטיפול יסודי ויעיל במיוחד המתאימים לעור בעייתי, רגיש ואדמומי הנוטה לפגמי עור. הם מסירים ביעילות עודפי שומן ולכלוך ומסייעים בהסרת תאי עור מתים וכן בטיפול ומניעת פגמי עור ונקודות שחורות. שימוש בדרמקסול מותיר את העור נעים למגע ובעל מראה בריא יותר, ללא ברק שומני, לשגרה מטופחת ונעימה גם בקיץ.

בנוסף, סדרת דרמקסול מכילה רכיבים בעלי פעילות אנטי-מיקרוביאלית מוכחת המשמידה חיידקים בתוך 5 שניות בלבד, מה שמסייע בהפחתת ריח זיעה הגורם לאי-נעימות לאדם ולסביבתו הקרובה. עם סדרת דרמקסול תוכלו לשמור על שגרת טיפוח רעננה גם בקיץ וליהנות מתחושה טובה יותר.

ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות, בבתי מרקחת פרטיים ובבתי המרקחת של קופות החולים.

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד