א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

יד מרדכי מאחלת לכל בית ישראל שנה דבש

דבש טהור מפרחי בר של יד מרדכי, מיוצר תוך שמירה על הסטנדרטים הקפדניים ביותר ומותאם במיוחד לחיך הישראלי ● לקראת ראש השנה השיקו ביד מרדכי שני מוצרים חדשים; דבש לחיץ עם ברכות אישיות לראש השנה ואריזות דבש אישיות מעוצבות בברכות ואיחולים לשנה החדשה ● כשרות: בד"ץ מחזיקי הדת בעלז

יד מרדכי מאחלת לכל בית ישראל שנה דבש
יד מרדכי דבש צילום: יח"צ

לקראת ראש השנה שמסמן את תחילת השנה החדשה, אנו מייחלים לשנה טובה ומתוקה ולשם כך נהוג לטבול את החלה ואת התפוח בדבש ואף להמתיק את האוכל על ידי הוספת דבש.

דבש הוא תוצר נפלא של הטבע. טעמו המשובח, צבעו העמוק ומרקמו הסמיך, מעניקים לו ייחוד קולינרי למגוון שימושים כמו תיבול ובישול, המתקה, מריחה על לחם ואפייה. מאז צנצנת הדבש הראשונה שיוצרה בקיבוץ יד מרדכי בשנות ה-30 של המאה הקודמת, הפך המותג לשם נרדף לדבש בישראל. המומחים של יד  מרדכי עובדים על לפי הסטנדרטים הקפדניים ביותר, על מנת להביא עד אליכם דבש טהור ואיכותי.

מכוורת יד מרדכי היא מחלוצות הדבש בישראל ומהיצרניות המובילות של מוצרי מזון מהטבע. המכוורת החלה לפעול ב-1936 כאשר היקף הפעילות גדל והמכוורת הקטנה הפכה לחברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרי דבש. לאורך שנות פעילות המכוורת, מספר הכוורות צמח מעשרות בודדות ליותר מ-4,000. הבטחת המכוורת לדבש טהור ואיכותי עשתה לה כנפיים ודבש יד מרדכי הפך לדבש הנפוץ והמוכר בישראל.

המכוורת מחזיקה בתקן האיכות הבינלאומי ISO 9001  וכן בתקן בטיחות מזון FSSC להבטחת בטיחות המזון, היא בעלת תו  GMP היוקרתי (תנאי יצור נאותים) מטעם משרד הבריאות והסמכות נוספות מטעם גופי הסמכה שונים בתחומי המוצרים השונים: תו תקן ישראלי לדבש, תו תקן ישראלי לשמן זית ועוד.

השנה השיקו ביד מרדכי לכבוד ראש השנה שני מוצרים חדשים ומרגשים: דבש לחיץ עם ברכות אישיות לראש השנה, פתרון מושלם כשרוצים לתת מתנה אישית ומתוקה. אריזות דבש אישיות מעוצבות בברכות ואיחולים לשנה החדשה, שניתן לשלב במתנות החג ולעיצוב ושדרוג השולחן – אריזה אישית לכל אורח.

כל מארז מכיל 10 יחידות של דבש טהור מפרחי בר במשקל של 20 גרם כ"א.

כשרות: פרווה, בד"ץ מחזיקי הדת בעלז.

דבש יד מרדכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד