ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

בפרוס השנה החדשה: הבחירה מספר 1 לאפיה

גם בשנה החדשה, השחר העולה- הבחירה מס' 1 של המומחים באפייה, פורסים בפניכם את כל האפשרויות לשנה מתוקה יותר עם מיטב המאפים והקינוחים

בפרוס השנה החדשה: הבחירה מספר 1 לאפיה
שוקולד השחר צילום: יח"צ

תקופת החגים החגיגית שכבר ממש בפתח מביאה עמה אינספור הזדמנויות חגיגיות להיכנס למטבח ולהשקיע ביצירות קולינריות מגוונות וטעימות. עוגות נוטפות מילוי שוקולד עסיסי, עוגיות פינוקים לנשנוש וקינוחים מיוחדים לסיומת מתוקה במיוחד לסעודות החג הרבות שבפתח.

סדרת ממרחי "השחר העולה" המשלבת איכות וטעם מושלם שמלווה את המטבח הישראלי כבר עשרות שנים, הפכה בשנים האחרונות לבחירה הטבעית והמנצחת בקרב אופים וקונדיטורים מובילים, ומהווה תירוץ וסיבה מצוינת לאפיה מתוקה עם תוצאות מוצלחות במיוחד.

סדרת 'השחר העולה' למהדרין פורסת בפניכם גם בשנה החדשה את כל האפשרויות לשנה מתוקה עם ממרח פרווה בטעם שוקולד בכשרות הבד"ץ העדה החרדית, ממרח חלבי בטעם שוקולד בכשרות בית יוסף, ועכשיו חדש בכשרות מהדרין בד"ץ בית יוסף: ממרח חצי חצי- קרם מובחר למריחה וממרח חלב באריזה אחת! ללא צבעי מאכל, כולסטרול וחומרים משמרים, ומגוון מוצרי אפיה יעודיים: צימקאו - המשמש לבישול ואפייה ולציפוי עוגות ומאפים, ואבקת קקאו איכותי במשקל 150 גרם ו-500 גרם לאפיית עוגות ועוגיות.

ממרחי השחר העולה מאחלים לכם ולכל בית ישראל שנה מתוקה יותר עם כל הסיבות לפנק ולהתפנק!

חדשות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד