י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הנהג משחזר: קרא לי 'דתי' ונתן אגרוף

חזי ורדיגר, נהג 'אגד' חרדי מבני ברק, שהותקף הלילה באלימות על ידי צעיר ערבי בצומת מגידו, משחזר את האירוע בשיחה עם 'בחדרי חרדים' • לדבריו, מדובר בתקיפה על רקע לאומני, ולא כפי שפורסם על ידי המשטרה • "כל הנסיעה לא הורדתי את העיניים מהמראה, כדי לוודא שהם לא מנסים לתקוף אותי"

הנהג משחזר: קרא לי 'דתי' ונתן אגרוף

חזי ורדיגר, בן 37 תושב בני ברק, עובד כנהג בחברת אגד למעלה מעשור. הלילה הוא הותקף על ידי צעיר ערבי בצומת מגידו. ורדיגר בטוח כי מדובר בתקיפה על רקע לאומני.

"בשעה 23:15 עמדתי עם אוטובוס קו 840 ברציף 2 בתחנה המרכזית בעפולה, שני ערבים צעירים בשנות ה-20 שאלו אותי אם אני מגיע לאום אל פאחם, ועניתי שאני מגיע לאיזור. הם עלו והתיישבו בספסל מאחורי", משחזר ורדיגר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

הערבים החלו לדבר בערבית ביניהם ומשהו היה נראה לו חשוד. "הצעיר יותר אמר 'חלאס חלאס' והיה נראה שהם לא מרוצים מדבר מה. במהלך כל הנסיעה לא הורדתי את העיניים מהמראה, כדי לוודא שהם לא מנסים לתקוף אותי".

ורדיגר ממשיך ומספר ל'בחדרי חרדים': "הגעתי לצומת מגידו לאחר כ-20 דקות של נסיעה, הצעיר ירד והבגיר החל לרדת, ותוך כדי אני לא מוריד את העיניים - מחשש שיפגעו בי. לאחר שראיתי שאין בידיו חפץ בו יוכל לפגוע בי, הורדתי לרגע את המבט, והוא נתן לי אגרוף עוצמתי לפנים".

השניים ברחו מיד לעבר השדות, ושניים מנוסעי האוטובוס - חייל ואזרח - ניסו לדלוק אחריהם, אך זה כבר היה מאוחר מידי.

חזי בטוח שמדובר בתקיפה על רקע לאומני, "שניה לפני שתקף אותי, הוא קרא לי 'דתי' ונתן לי אגרוף כאשר כל משקל הגוף שלו נוחת עלי". חזי נפצע קלות בפניו והנוסעים מיד הזמינו את המשטרה.

על פי פרסום המשטרה הבוקר, מדובר בתקיפה ככל הנראה על רקע כספי, "החשודים בתקיפה ירדו במגידו כיוון שלא היה להם מספיק כסף לנסיעה עד אום אל פאחם", נמסר הבוקר ממשטרת חוף. אולם לדברי הנהג, זהו פרט שולי ואינו קשור כלל לתקיפה.

לאחר התקיפה, הוא פונה באמבולנס מד"א לבית החולים איכילוב, לאחר שנפגע בפניו. "האף שלי יצא מהמקום, והרופאים החזירו את זה למקום. מעבר לזה אני סובל מחבלות וכאבים בפנים".

במשטרת מחוז חוף אומרים כי המטרה העיקרית כעת היא איתור החשודים, ורק לאחר שייחקרו יוכלו לברר את נסיבות התקיפה.

ורדיגר מוכר גם כמתנדב זק"א, איחוד הצלה, איש מילואים ומתנדב במשטרה.

ורדיגר לאחר התקיפה




תקיפה אוטובוס ערבים מתנדב חזי ורדיגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד