כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מתגעגעים לאוכל בניו-יורק? קבלו את הולי בייגל

בקרית מטלון בפתח תקווה מצאנו את מסעדת "הולי בייגל", שמגישה בייגלס אמריקאים בשילוב הטעמים של הבייגל, הממרחים והירקות שמזכירים לנו את כל מה שאנחנו כ"כ אוהבים באוכל האמריקאי

מתגעגעים לאוכל בניו-יורק? קבלו את הולי בייגל
יח"צ

כל מי שביקר בארה"ב ומתגעגע לבייגלס האמריקאים, מסתבר שלא צריך להרחיק עד ניו יורק כדי לקבל את הארוחה האהובה עליכם.
את הבייגל האמריקאי במגוון סגנונות ועם שפע של סגנונות, מצאנו במסעדת "הולי בייגל" בפתח תקווה.
כבר בכניסה למסעדה הממוקמת ברחוב הסיבים ניתן לחוש באווירה השונה המקדמת את הבאים בשערי המקום. רציתם ניו-יורק? קיבלתם מסעדה עם אווירה אמריקאית ואוכל, שרק כאשר תטעמו, תיזכרו בטיול האחרון שלכם לניו יורק.
רשת הולי בייגל נוסדה בתחילת שנות ה-2000 כרשת מזנונים אמריקאית המתמחה בהענקת חוויה קולינרית ניו יורקית לקהל הירושלמי. עם השנים נפוצה השמועה על הבייגל האמריקאי וסניפים נוספים התחילו להיפתח ברחבי הארץ.
בשנת 2014 נפתח הסניף הראשון במרכז הארץ בעיר פתח תקווה. סניף זה הינו הסניף הראשון אשר נפתח כמסעדה ניו יורקית חלבית המציע מגוון מנות ייחודיות למטבח האמריקאי והישראלי יחדיו.
הרשת מציעה בכל סניף וסניף קפה מעולה אשר נקלה ע"י הרשת עצמה מפולי קפה האיכותיים ביותר בעולם.
"אנחנו בהולי בייגל פתח תקווה שמנו לנו כמטרה להקנות לקהל לקוחותינו שירות מקצועי ויוצא דופן", אומר לנו בעלי המקום. "אנחנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו חווית בילוי מהטובות ביותר המשלבות תפריט עשיר ואיכותי ובעיצוב ייחודי המקנה תחושה שונה וייחודית".
בתפריט שהוגש לנו מצאנו מגוון עשיר של מנות בסגנון אמריקאי - בייגלס, כריכים, סלטים, מנות מיוחדות כגון לזניה, מרקים וארוחות בוקר, מגוון קינוחים ועוד. התפריט כולל ארוחות בוקר מפנקות, טוסטים במגוון טעמים, שקשוקה, מנות ילדים, מנות פתיחה ייחודיות, עסקיות משתלמות בצהריים, מבחר גדול של סלטים, פסטות ודגים כמו גם שלל מנות אחרונות.
שילוב הטעמים של הבייגל, הממרחים והירקות מזכירים לנו את כל מה שאנחנו כ"כ אוהבים באוכל האמריקאי. בהולי בייגל ממליצים במיוחד על בייגל עם שמנת, סלמון וירקות. נוסף לכריכי הבייגל שעל שמם קרוי המקום, מציעים בהולי בייגל פשטידות לזניות, ארוחות מגוונות לאורך כל שעות היום ופלטות לאירועים. לקינוח תוכלו להזמין ממגוון המתוקים בסגנון אמריקאי, כגון בראוניס, מאפינס וקינוח חמאת בוטנים עם שוקולד. בקיצור, כל מה שגורם לנו לרצות להזמין כמה מנות במקביל, כי באמת קשה לבחור רק מנה אחת מהתפריט.
הסניף בפתח תקווה מעוצב בסגנון מודרני וכולל מקומות ישיבה בפנים ובמרפסת המעוצבת בחוץ. הולי בייגל שוכן במקום מרכזי בפתח תקווה ומציע אוכל מצוין - טרי, טעים וכשר למהדרין, באווירה נעימה ורגועה.
ניתן לערוך אירועים עד 80 איש - ימי הולדת וכד'. כמו כן, הולי בייגל מעניקים שירותי קייטרינג לאירועים גדולים - בריתות, בר מצוות, חגיגות אירוסין ועוד, במחיר שווה לכל נפש.
המסעדה פתוחה בכל יום מ-08:00 עד 00:00, וכן בימי שישי עד 15:00 ובמוצ"ש משעה לאחר צאת השבת.
המסעדה כשרה למהדרין בהשגחת הרבנות מהדרין פתח תקווה, וכל הירקות בשנת השמיטה הן יבול נכרי.
הולי בייגל – הסיבים 18 פתח תקווה.















אוכל מסעדה מסעדות אמריקאי הולי בייגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד