כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עומד בפני מאסר

אתר שידוכים יהודי דחה משתמש שהיה חלק מפרעות הקפיטול

אליוט רזניק קיבל הודעת דואר אלקטרוני מאתר שידוכים יהודי בו נאמר, "אליוט יקר. אנחנו לא יכולים לתת לך שירות. החזרנו את התשלום". האיש היה באירועי הקפיטול ושימש בעבר כעורך אתר חדשות יהודי

אתר שידוכים יהודי דחה משתמש שהיה חלק מפרעות הקפיטול
בנין הקפיטול האמריקאי צילום: Pixabay

אליוט רזניק קיבל הודעת מייל מאתר שידוכים יהודי, ובו נאמר, "אליוט יקר. אנחנו לא יכולים לתת לך שירות. החזרנו לך את התשלום, איחולינו הטובים". כשרזניק, ניסה להיכנס לחשבון שלו באתר, הוא קיבל הודעה שהוא מושבת, כך אמר עורך האתר 'ג'ואיש פרס' לשעבר והפודקאסטר הנוכחי של אתר החדשות היהודי VINnews בפודקאסט שלו השבוע.

הוא יצר קשר עם מנהלי האתר ארבע פעמים במהלך הימים האחרונים, ולא קיבל תשובה, כך טוען רזניק. "אני בדרך כלל לא מדבר על החיים הפרטיים שלי, ואני לא מאמין שטוב לחלוק את חיי הפרטיים עם הציבור", אמר רזניק. "אבל אני הולך לעשות משהו חריג" וסיפר על כך.

"עכשיו למה סגרו לי את החשבון?" הוא אמר. "באמת יש רק הסבר אפשרי אחד". רזניק החליט לפני כמה שבועות להוסיף לפרופיל שלו שהוא שהה במהומות הקפיטול של ארה"ב ב-6 בינואר 2021 "ושאני עומד בפני עונש מאסר אפשרי כתוצאה מכך", אמר בפודקאסט.

"פיטרו אותי מהעיתון 'ג'ואיש פרס' ב-6 בינואר 2021. התאכזבתי, כמובן, אבל לפחות אפשר לומר שלעיתון היה אינטרסים עסקיים מסוימים", הוסיף. "הייתי הפנים של החברה. הייתי העורך הראשי של העיתון. הם חששו שיספגו הפסד כספי אם אני אהיה הפנים של החברה".

"מה התירוץ של האתר שידוכים" הוא שאל. הוא הוסיף כי "האתר מאפשר לאנשים לא יהודים להצטרף". ב-16 במרץ, משרד המשפטים הודיע על כתב אישום נגד רזניק באשמת הפרעה לאנשי אכיפת החוק, תקיפה והפרעה של שוטרים לכאורה, וכניסה והישארות במקום לא חוקי, מאז הוא ממתין לגזר הדין.

ארצות הברית שידוך טקסס מהומות הקפיטול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד