כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רכב שיתופי מיבואן

לראשונה: יבואן רכב נכנס לשירות רכב שיתופי. כמה זה יעלה?

יבואן רכב ראשון נכנס לראשונה לשירות רכב שיתופי. לפי היבואנית, משתמשי השירות של טויוטה יוכלו לשכור רכב בשני מתווים: יומי מלא או חצי יומי, כאשר המשתמשים לא יצטרכו להוציא מנוי חודשי

לראשונה: יבואן רכב נכנס לשירות רכב שיתופי. כמה זה יעלה?
טויוטה אייגו - סוג הרכב היחיד בהיצע של השירות השיתופי צילום: רוני נאק

בשנים האחרונות שירותי רכב שיתופי הפכו לפופולאריים: בניגוד להשכרת רכב רגילה, ברכב שיתופי אפשר לקחת את הרכב לכמה שעות וכך לשלם מחיר יותר נמוך ממחיר ההשכרה ליום שלם.

כיום פועלים בישראל כמה שירותים כאלה אבל עד כה יבואני הרכב הגדולים העדיפו "לשבת על הספסל" ורק לספק את הרכבים לחברות ההשכרה והרכב השיתופי. אך כעת יבואן רכב ראשון נכנס לשירות בעצמו: יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה מודיעה על השקת שירות TOYOTA SHARE, שירות הרכב השיתופי של טויוטה בישראל.

השירות הוא חלק מ"יוניון מוביליטי", זרוע פתרונות הניידות של קבוצת יוניון. לפי היבואנית, משתמשי השירות של טויוטה יוכלו לשכור רכב בשני מתווים: יומי מלא או חצי יומי, כאשר המשתמשים לא יצטרכו להוציא מנוי חודשי. הרכבים שיוצעו בשירות הם רכבי טויוטה אייגו X קטנים ואוטומטיים והנהיגה בהם תתאפשר לכל נהג שגילו הוא מעל 18 ויש לו ניסיון של שנתיים לפחות.

השירות כולל גם ביטול השתתפות עצמית. המכוניות עצמן יחנו בסמוך למרכזי השירות והמכירה של טויוטה ויהיה פעיל בערים כרמיאל, טבריה, עפולה, חיפה, נתניה, רעננה, תל אביב, יפו, ראשון לציון, ירושלים, רמלה ובאר-שבע ובקרוב יתרחב לערים נוספות.

באשר למחיר: מחירון ההשקה עומד על 99 ₪ לחצי יום השכרה (עד 6 שעות) ו- 189.90 ₪ ליום השכרה מלא.

 

טיוטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד