י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
האשמה מוזרה

פוטין על זלנסקי: "יהודי אתני שמחפה על האדרת הנאציזם"

נשיא רוסיה טען כי המערב הציב יהודי בראש אוקראינה כדי "לכסות את המהות האנטי-אנושית" של אוקראינה המודרנית. ביוני האחרון, נשיא רוסיה אמר כי נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי אינו "יהודי אלא חרפה של העם היהודי"  

פוטין על זלנסקי: "יהודי אתני שמחפה על האדרת הנאציזם"
ולדימיר פוטין/ולודימיר זלנסקי צילום: הקרמלין/דוברות נשיא אוקראינה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר היום כי "המערב הציב יהודי אתני בראש אוקראינה כדי לכסות את המהות האנטי-אנושית של אוקראינה המודרנית".

"זה הופך את המצב למגעיל ביותר שיהודי אתני מחפה על האדרת הנאציזם ואלה שהובילו בזמנו את השואה באוקראינה, וזו השמדה של מיליון וחצי בני אדם באוקראינה. ואת זה צריכים להבין אזרחי ישראל הפשוטים, תראו מה הם אומרים באינטרנט", אמר פוטין. הוא לא הסביר מה בדיוק אומרים הישראלים באינטרנט.

ביוני האחרון, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, אמר כי נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי אינו "יהודי, אלא חרפה של העם היהודי". נשיא רוסיה אמר את הדברים בתגובה למדען האמריקני דמיטרי סימס שאמר ביוני האחרון, כי "המערב אינו מבין את ההאשמות נגד אוקראינה בנאציזם, שכן בראש המדינה עומד אדם ממוצא יהודי".

בהמשך הגיב לדבריו של פוטין הרב הראשי לאוקראינה משה ראובן אסמן, ואמר כי הוא וכל הקהילה היהודית באוקראינה גאים ותומכים בזלנסקי.

ולדימיר פוטין ולודימיר זלנסקי מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד