כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
טסלה Y בוערת

חשד להצתה? מה גרם לטסלה החשמלית לבעור בחיפה

בישראל נוהל מיוחד לכיבוי של מכוניות חשמליות שעולות הכולל התזה של קצף כיבוי מיוחד על המכונית • למרבה המזל לא נרשמו באירוע נפגעים. אך מה גרם לשריפה ברכב?

חשד להצתה? מה גרם לטסלה החשמלית לבעור בחיפה
שריפה במכונית טסלה בחיפה צילום: רשות הכבאות בחיפה

מה גרם למכונית החשמלית של טסלה להישרף באישון לילה? השבוע בלילה שבין יום שני ליום שלישי התעוררו תושבי רחוב אשכולות שבכרמל באישון לילה למשמע רעשים חזקים: מכונית טסלה לבנה אשר חנתה ברחוב החלה לבעור.

מן התמונות הבודדות שפרסמו שירותי הכבאות ניתן להסיק שככל הנראה מדובר במכונית טסלה מודל Y. הכבאים הגיעו למקום והחלו בפעולות הנדרשות לכיבוי. כיום יש בישראל נוהל מיוחד לכיבוי של מכוניות חשמליות שעולות באש אשר כולל התזה של קצף כיבוי מיוחד על המכונית אשר נועד לדכא את נטייתה של הסוללה להידלק מחדש גם אחרי הכיבוי.

לפי הודעת שירותי הכבאות בחיפה: "הלילה, פעלו לוחמי האש מתחנת חיפה רס''ר משה צ'יקו כוכבי לכיבוי שרפה  של רכב פרטי ברחוב אשכולות שבחיפה.הלוחמים, שהגיעו במהירות  הגיבו בהתאם לסכנה והשיגו שליטה בטרם השרפה תתפשט לרכבים ומבנים סמוכים."

עוד מצוין בהודעה שהרכב הבוער נשרף כליל אך למרבה המזל לא נרשמו באירוע נפגעים. מה גרם לשריפה ברכב? זו תישאר כנראה חידה, אך הנושא הועבר גם לטיפול משטרת מרחב כרמל, כך שיתכן שמדובר במעשה בזדון.

 

 

שריפה טסלה חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד