ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מהיר לא רק במסלול

מה עשה הנהג של פרארי אחרי ששעונו נשדד?

שודדים תקפו נהג מרוצים באיטליה ושדדו ממנו שעון בשווי משוער של מעל חצי מיליון שקלים. הוא החל לרדוף אחרי השודדים, עוברים ושבים זיהו שמדובר בנהג של פרארי וסייעו לו לעצור את הגנבים ולהחזיר לעצמו את השעון

מה עשה הנהג של פרארי אחרי ששעונו נשדד?
שעון ריצ'ארד מיל צילום: ריצ'ארד מיל

נהגי פורמולה 1 הם כנראה בין האתלטים הטובים ביותר בעולם ואפשר להבין מדוע: מי שנדרש לשבת במשך שעות מאחורי ההגה של מכונית שנוסעת במהירות של מעל 300 קילומטרים לשעה ומבצעת האצות מטורפות ובלימות קיצוניות צריך לבלות כל יום כמה שעות באימונים, לרוץ קילומטרים ולהקפיד הקפדה יתרה על תזונה נכונה.

אבל מעבר לכך, נהגי פורמולה 1 גם ידועים ביכולתם לחשב סיכונים ולדעת מתי חייהם בסכנה וכיצד להגיב. הלימודים המפרכים האלה, כך מתברר, שימושיים גם ביום יום, כך למד על בשרו קרלוס סאינז, נהג הפורמולה 1 של פרארי.

סאינז עצמו הגיע למלונו במילאנו אחרי מרוץ כשהוא עדיין לבוש בסרבל המרוצים האדום שלו ואולי הבחירה בפריט הלבוש הזה היתה מה שאותת לגנבים שלפניהם ניצב אדם מפורסם שכנראה שעונד שעון יקר. השודדים לא היססו ותקפו את סאינז ושדדו ממנו את שעון הריצ'ארד מיל שלו, שעון בשווי משוער של מעל חצי מיליון שקלים.

אבל במקום להימלט מאימת השודדים, סאינז עשה את מה שלמד לעשות על המסלול: הוא החל לרדוף אחרי השודדים. מכיוון שהוא היה עדיין בחליפת המרוצים, עוברים ושבים זיהו שמדובר בנהג של פרארי – ובאיטליה נהג של פרארי נחשב לדמות לאומית מפורסמת, מה שגרם לעוברים ושבים להצטרף למרדף עד שהגנבים נלכדו והשעון הוחזר.

 

איטליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד