ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
קוראים לעולם לגנות

באוקראינה מגנים בחריפות את ההצהרות האנטישמיות של פוטין

משרד החוץ של אוקראינה ושגרירות אוקראינה בישראל מגנים את הערותיו האחרונות של פוטין בנוגע לשורשיו היהודיים של הנשיא זלנסקי. "ביטוי לאנטישמיות השורשית של האליטות הרוסיות"

באוקראינה מגנים בחריפות את ההצהרות האנטישמיות של פוטין
המלחמה באוקראינה צילום: Pixabay

משרד החוץ של אוקראינה ושגרירות אוקראינה בישראל מגיבים להערותיו האחרונות של פוטין בנוגע לשורשיו היהודיים של הנשיא זלנסקי.

"ולדימיר פוטין קשר את מוצאו היהודי של נשיא אוקראינה עם האדרת הנאציזם. הקיבעון הכרוני של פוטין במוצאו האתני של הנשיא האוקראיני הוא עוד ביטוי לאנטישמיות השורשית של האליטות הרוסיות. אנו קוראים לעולם לגנות בחריפות את ההצהרות האנטישמיות של נשיא רוסיה. בעולם של היום, לא צריך להיות מקום לשנאה המבוססת על מוצא אתני".

גם שגרירות אוקראינה בישראל הגיבה על הדברים: "ממשלת ישראל צריכה להבין שפוטין, בדבריו הקשים נגד הנשיא זלנסקי, רק מוכיח שוב מדוע על ישראל לתמוך באוקראינה, בנשיא זלנסקי ובעם האוקראיני בזמנם הקשה".

כזכור כפי שדיווחנו, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אמר כי במלחמת העולם השנייה "לאומנים ואנטישמים מקומיים" הרגו מיליון וחצי יהודים בשטח אוקראינה. פוטין שוחח על כך עם מנהל המוזיאון המרכזי למלחמת העולם השנייה, אלכסנדר שקולניק כשלצידו תלמידי בית ספר.

 

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה ולודימיר זלנסקי אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד