ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מכחיש שואה בפומבי

אבו מאזן: "היטלר הרג יהודים כי הם עסקו בכסף"

מכחיש השואה אבו מאזן טען שהיהודים נרצחו בשואה בגלל אהבתם לכסף ולא בגלל דתם. את הדברים הוא אמר במהלך כינוס מועצת המהפכה של פת"ח. שגריר ישראל בגרמניה, רון פרושאור תקף את אבו מאזן. "יש לפעול ביד קשה נגד ההסתה שמתחילה בספרי לימוד אנטישמיים"

אבו מאזן: "היטלר הרג יהודים כי הם עסקו בכסף"
אבו מאזן צילום: פלאש 90

יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן, מכחיש שואה ותיק ואנטישמי גדול, נאם בכנס מועצת המהפכה של פת"ח, והשמיע טענות אנטישמיות הזויות ואמר שהיהודים נרצחו בשואה לא בשל דתם, אלא בגלל אהבתם לכסף.

"בספרים יהודיים רבים כשהם אומרים שהיטלר הרג את היהודים בשל יהדותם, אז לא, הם נלחמו בהם בשל תפקידם החברתי ולא בשל דתם. היטלר נלחם ביהודים כי הם עסקו בריבית ובכסף, היהודים האשכנזים לא הגיעו מגזע שמי, ולכן יש כאלה שאומרים שהם אינם יהודים".

אבו מאזן המשיך עם האשמות המבחילות: "בן גוריון שלח אנשים מטעמו לעיראק כדי להרוג ולהרוס ולהניח חומרי נפץ בבתי כנסת כדי לאלץ את יהודי עיראק להגר לישראל, ואותו דבר במרוקו". 

שגריר ישראל בגרמניה רון פרושאור הגיב בחריפות לדברי אבו מאזן. "2022: ברלין, עבאס טוען כי ישראל ביצעה בפלסטינים 50 שואות. 2023: רמאללה, עבאס טוען כי יהודים לא הושמדו בגלל דתם אלא בשל חיבתם לכסף. יהודי ארצות ערב עלו ארצה בשל מהומות שרקח בן גוריון. 2024: ספוילר: ניו יורק, עבאס טוען יהודים הכניסו עצמם לתאי הגזים ולכבשנים באושוויץ".

עוד אמר השגריר: "ההתבטאויות החוזרות ונשנות הללו הן מחרידות. אין די במילים - יש לפעול ביד קשה נגד ההסתה שמתחילה בספרי לימוד אנטישמיים ומסתיימת ברצח יהודים כעניין שבשגרה".

גרמניה אנטישמיות פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד